ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: تمرین ویژه برای ال کلاسیکو


دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید برای بالا بردن آمادگی جسمانی خود در آستانه ال‌کلاسیکو تمرینات ویژه‌ای را در زیر آب انجام داد.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید برای بالا بردن آمادگی جسمانی خود در آستانه ال‌کلاسیکو تمرینات ویژه‌ای را در زیر آب انجام داد.

کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی رئال مادرید که به دلیل مصدومیت دو بازی کهکشانی‌ها مقابل لاس‌پالماس و سویا را از دست داد برای بازسازی و تجدید قوای جسمانی خود تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهد.

وی تصویری از تمرینات اختصاصی خود را در توئیتر درحالی که درون یک استخر و زیر آب است، منتشر کرده تا نشان دهد برای حضور قدرتمند در ال‌کلاسیکو عزم خود را جزم کرده است.

دیدار رفت ال کلاسیکو شنبه 30 آبان ماه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

عکس: تمرین ویژه برای ال کلاسیکو


ویدیو مرتبط :
آخرین تمرین بارسلونا پیش از ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میهمانان ویژه ال کلاسیکو (+عکس)



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ال کلاسیکو

مدیر زنده پیشین بارسلونا برای تماشای ال کلاسیکو راهی نیوکمپ خواهند شد.

 بارسلونا رسما این مساله را تایید کرد که برای تمام مدیران سابق زنده باشگاه دعوت نامه ارسال شده است تا تماشاگر بازی الکلاسیکو باشند که قرار است به یوهان کرایوف اسطوره ی هلندی ادای احترام شود.
 
بر این اساس،آگوستی مونتال , رایمون کاراسکو , جوزپ لوئیز نونیز , خوان گاسپارت , انریک رینا , خوان لاپورتا , ساندرو راسل , جوزپ ماریا بارتومئو شنبه شب در نیوکمپ حضور خواهند داشت.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز