ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس/ تفریح مشترک علی دایی و سردار آزمون!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آقای گل فوتبال جهان و مهاجم نوظهور تیم ملی کشورمان هر دو علاقه ویژه ای به اسب دارند.

 سردار آزمون که به شدت هوادار علی دایی است و خیلی‌ها او را شهریار جوان فوتبال ایران می‌دانند، مثل خود دایی به اسب‌سواری علاقه ویژه‌ای دارد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عکس سمت چپ، دایی را هنگام پرداختن به این تفریح در همین اردوی اخیر سرعین نشان می‌دهد.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز
 


ویدیو مرتبط :
آلبوم مشترک علی دایی و مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار آزمون در گفت و گوی تلفنی با برنامه نود: علی بابا را که در گوگل سرچ می کنم ، عکس خودم می آید



اخبار ورزشی,سردار آزمون علی بابا

 

اخبار ورزشی -  سردار آزمون: علی بابا را که در گوگل سرچ می کنم ، عکس خودم می آید

سردار آزمون ستاره ایرانی روبین کازان می گوید می خواهد در جام جهانی همراه تیم ملی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سردار آزمون بازیکن ایرانی روبین کازان می گوید وقتی از تیم ملی خط خورد حسابی کرده است. او می گوید تمام تلاش خود را به خرج می دهد تا در جام جهانی حاضر باشد. او که بار قبل وقتی به تهران آمد با مشکل خروج از خدمت به دلیل مشکلات خدمت سربازی روبرو شده بود ، در این باره به عادل فردوسی پور در برنامه 90 گفت:« خدا را شکر سردار رویانیان هستند و به من لطف دارند. فکر نمی کنم با حضور ایشان مشکلی برای خروج داشته باشم. از ایشان برای لطفی که به من داشتند تشکر می کنم.»

او درباره اشک هایش بعد از دعوت نشدن برای بازی با تایلند و لبنان گفت:« راستش این را که شنیدم چون خیلی احساسی هستم گریه ام گرفت اما دارم تلاش می کنم طوری بازی کنم که بتوانم بعد از این جایگاه بهتری در تیم ملی پیدا کنم.»

آزمون که فردوسی پور به شوخی «علی بابا» صدایش می کرد ، گفت:« خودم داشتم در گوگل دنبال عکس علی بابا می گشتم و دیدم عکس های خود من را می آورد!»

اخبار ورزشی- خبرآنلاین