ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: تتلو در كمین شماره كریم!


امیر تتلو در صفحه فیس بوک خود آرشیوی با هم‌تیمی‌های خیالی خود منتشر کرد و نوشت: " شماره 6 داره میبینه که سختیا پشتِ سَر گذاشته میشه و هر روز به هدف نزدیک تر !!

ویکی‌پی‌جی: امیر تتلو در صفحه فیس بوک خود آرشیوی با هم‌تیمی‌های خیالی خود منتشر کرد و نوشت: " شماره 6 داره میبینه که سختیا پشتِ سَر گذاشته میشه و هر روز به هدف نزدیک تر !! تازه هنوز نه شبا میخوابم و نه گوشتِ موجوداتِ زنده میخورم و نه زمینِ ثابت و راحت واسه تمرین دارم !! اما خدارو دارم بزودی هم به همه ثابت میکنم که واقعاً خواستن توانستنِ !! روزِ خوبی داشته باشین."

تتلو خوشبختانه حاضر است حتی شماره بازیكنی در حد كریم باقری را بر تن كند. خدا را شكر.

عکس: تتلو در كمین شماره كریم!


ویدیو مرتبط :
كریم دابسمش-كریم آقا-كریم آق منگول-karim

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد شماره یك دفتر مشایی كیست؟ (+عکس)



  دفتر مشایی,دفتر رییس جمهور,رئیس دفتر مشایی,همایون حمیدی,عکس همایون حمیدی,اخبار ,اخبار سیاسی جدید,اخبار جدید

 

مرد شماره یك دفتر مشایی كیست؟ (+عکس)

یكی از اعضای دفتر رییس جمهور را با توجه به فعالیت زیادی كه دارد می توان به عنوان مرد شماره یك دفتر رییس جمهور نامید.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، همایون حمیدی مرد شماره یك اسفندیار رحیم مشایی در دفتر رییس جمهور است.

وی اوائل دولت نهم از سوی مشایی به عنوان مدیر كل دفتر كارآفرینی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد و این تازه آغازی برای همایون حمیدی بود تا حكم گرفتن از مشایی و احمدی نژاد را در جایگاه های دیگری تجریه كند.

 

همایون حمیدی كه توانسته بود در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری توانایی های خود را به مشایی اثبات كند، توانست برای بار دوم نیز حكم جدیدی از مشاور رییس جمهور بگیرد.

دی ماه 86 بعد از آنكه مشایی حكم رییس مركز ملی مطالعات جهانی شدن را از احمدی نژاد گرفت، همایون حمیدی را به سرپرستی معاونت اجرایی مركز ملی جهانی شدن منصوب كرد.

همچنین همایون حمیدی 3 اسفند 88 به عنوان دبیر كمیسیون بررسی اعطای نشان‏های دولتی از سوی رییس دفتر احمدی نژاد منصوب و تنها چند روز بعد از آن یعنی 17 اسفند ماه 88 با حكم  مشایی معاون هماهنگی، پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور شد.

 

بر اساس این گزارش همایون حمیدی دی ماه 89 با حكم مشایی ابتدا به عضویت شورای راهبری مكاتبات و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری درآمد و تنها چند روز بعد به عنوان عضو كمیته موارد خاص رسیدگی به درخواستهای مردمی ریاست جمهوری منصوب شد.

در همین حال بهمن ماه 89 همایون حمیدی از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست سازمان ملی جوانان منصوب شد و بعد از آن همزمان با بركنار كردن پرویز كرمی سرپرستی خبرگزاری برنا را نیز بر عهده گرفت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران رییس جمهور بعد از ادغام سازمان ملی جوانان با تربیت بدنی نیز همایون حمیدی را به عنوان  دبیر شورای عالی جوانان منصوب كرد.

داشتن همزمان چندین مسئولیت در ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور نشان می دهد همایون حمیدی مرد شماره یك دفتر رییس جمهور است./عصرایران