ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بی میلی دختر بکام به عکس گرفتن


در ابتدای دیدار خیریه امروز در الدترافورد، دیوید بکام به همراه فرزندانش وارد زمین شد تا عکسی به یادگاری بگیرد اما به نظر می رسید هارپر سون، دختر بکام، علاقه چندانی به عکس گرفتن ندارد.

ورزش سه: در ابتدای دیدار خیریه امروز در الدترافورد، دیوید بکام به همراه فرزندانش وارد زمین شد تا عکسی به یادگاری بگیرد اما به نظر می رسید هارپر سون، دختر بکام، علاقه چندانی به عکس گرفتن ندارد.

او که کوچکترین فرزند دیوید بکام و ویکتوریا آدامز است، خود را پشت دست های پدر پنهان کرد تا توسط عکاسان شکار نشود؛ هرچند دقایقی بعد سرانجام رضایت داد و چند عکس در کنار پدر و برادرانش گرفت.

عکس: بی میلی دختر بکام به عکس گرفتن


ویدیو مرتبط :
عکس گرفتن چند تا دختر با والیبالیست ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش گرفتن گوشی سامسونگ زیر بالش یک دختر +عکس



 اخبار حوادث - آتش گرفتن گوشی سامسونگ زیر بالش یک دختر +عکس

 بار دیگر یک تلفن همراه خود به خود دچار آتش سوزی شد که البته خوشبختانه این بار به کسی آسیب نرسید. در حادثه اخیر یک دستگاه تلفن همراه گلکسی اس 4 سامسونگ به دلیل نامعلوم در زیر بالشت یک دختر سیزده ساله دچار آتش سوزی ناگهانی شد که این فرد با استشمام بوی آتش سوزی به سرعت خود را از حادثه نجات داد.

 

اخبار,اخبارحوادث,آتش سوزی با تلفن همراه


هنوز علت این آتش سوزی مشخص نشده اما شنیده‌های اولیه حکایت از آن دارد که به دلیل عدم تهویه مناسب و بالا رفتن دمای گوشی،این تلفن همراه دچار حریق شده است که البته این فرضیه با واقعیت فاصله دارد زیرا این دختر سیزده ساله چندین بار دیگر گوشی خود را زیر بالشتش گذاشته و هیچ مشکلی پیش نیامده است.
اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران