ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بیک زاده، حرف نکونام را تایید کرد!


هاشم بیک زاده متن قابل توجه و کنایه آمیزی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

وب سایت نود: هاشم بیک زاده مدافع استقلال که این روزها در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی به سر می برد، متن طعنه آمیزی را در اینستاگرامش منتشر کرد. نکته جالب توجه اینکه در زمانی که جواد نکونام اختلافاتی با امیر قلعه نویی داشت و سرمربی استقلال از کاپیتان تیم ملی شکایت کرده بود، نکونام نیز این متن را در اینستاگرامش منتشر کرده بود و حالا در روزهایی که امیر قلعه نویی مدام از ملی پوشان تیمش گلایه می کند و البته بیک زاده هم ساز جدایی از این تیم را کوک کرده، وی نیز دقیقا همان متنی که نکونام استفاده کرده بود را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

عکس: بیک زاده، حرف نکونام را تایید کرد!


ویدیو مرتبط :
گل هاشم بیک زاده به الریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری نکونام، فتح‌الله‌زاده و رحمتی+ عکس/نقل و انتقالات لیگ برتر تا ۲۰ تیر تمدید شد



پس از امضای قرارداد رحمتی صورت گرفت

عکس یادگاری نکونام، فتح‌الله‌زاده و رحمتی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که سیدمهدی رحمتی قرارداد خود را با مسئولان باشگاه استقلال به امضا رساند و حدود یک ساعت با مدیرعامل این باشگاه جلسه داشت به یکباره اتفاقات عجیبی در مقابل درب ساختمان لارستان رخ داد.

 

در این لحظات بود که درب پارکینگ ساختمان دفتر فتح‌الله‌زاده باز شد و در حالی که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد، با هماهنگی معاون استقلال، جواد نکونام با خودروی شخصی‌اش و بدون آنکه حتی شیشه اتومبیلش را پایین دهد مقابل چشم خبرنگاران وارد پارکینگ شد.

در همین لحظات بود که نکونام با مهدی رحمتی و فتح‌الله‌زاده عکس یادگاری گرفت و مهدی رحمتی نیز پس از این موضوع بلافاصله ساختمان لارستان را ترک کرد.

 

پیش از این شایعاتی در مورد اینکه باشگاه استقلال قصد دارد یکی از دو نفر را در این تیم نگه دارد مطرح شده بود اما سرانجام دروازه‌بان استقلال قرارداد خود را تمدید کرد و نکونام به گفته خودش یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند.

پیش از این امیر قلعه‌نویی جلسه‌ای را جداگانه با جواد نکونام برگزار کرده بود.

 

عکس یادگاری نکونام، فتح‌الله‌زاده و رحمتی


مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال
نقل و انتقالات لیگ برتر تا ۲۰ تیر تمدید شد/ فهرست تیم‌ها ۳۸ نفره شد

نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که از صبح امروز در دفتر علی کفاشیان برگزار شد، با تائید اعضای هیئت رئیسه 8 مصوبه به همراه داشت.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که صبح امروز در دفتر علی کفاشیان برگزار شد، با تائید اعضای هیئت رئیسه  8 مصوبه به شرح زیر داشت:

 
1-هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از پیام ویژه مقام معظم رهبری در خصوص موفقیت تیم ملی فوتبال و صعود به جام جهانی اعلام می‌دارد با عنایت به پیام معظم له، می‌بایست با تلاش بیشتر و هدفمندتر نسبت به راهبردی کردن برنامه‌های عملیاتی  فدراسیون فوتبال، تیم‌های ملی و توسعه فوتبال کشور  اهتمام لازم به عمل آید.

 

2-هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از دکتر بابایی مدیر عامل، دکتر مهر علی رئیس هیئت مدیره و همچنین سایر اعضای هیئت مدیره وقت شرکت هواپیمایی آسمان در خصوص همراهی و مساعدت با تیم ملی فوتبال کشور در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی اعلام کرد که این شرکت با عقد قرارداد همراهی تیم ملی و صعود آن به جام جهانی، نقش به سزایی در به وجود آمدن شادی و غرور ملی مردم عزیز ایران را داشته است، تشکر و قدردانی کرد.


3-بنا به پیشنهاد سازمان لیگ و نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها، تا پایان زمان نقل و انتقالات می توانند:


-21 بازیکن با شرایط سنی آزاد در قالب قرارداد حرفه ای
-9 بازیکن با شرایط سنی زیر 23 سال در قالب قرارداد حرفه‌ای
- 5 بازیکن با شرایط سنی زیر 21 سال (امید)
- 3 بازیکن با شرایط سنی زیر 19 سال (جوانان)
-بدین ترتیب تعداد بازیکنانی که هر باشگاه می‌تواند با رعایت مقررات ثبت و اولویت اسامی منظور و معرفی کنند ، جمعا 38 نفر خواهد بود.


4- بنا به پیشنهاد رئیس کمیته داوران، هدایت الله ممبینی به عنوان عضو جدید کمیته داوران منصوب شد.


5-بنا به پیشنهاد کمیته عضو گیری فدراسیون فوتبال درخصوص تعرفه حق عضویت اشخاص حقیقی و حقوقی در فصل 92-93 طبق  بند 1–1 ماده 74 اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب رسید.


6-پیشنهاداتی از سوی سازمان لیگ در خصوص پروژه بلیت الکترونیک تبلیغات محیطی در پخش تلویزیونی مطرح شد وکلیات آن  به تصویب هیئت رئیسه که پس از کارشناسی از سوی کمیته بازاریابی به اجرا گذاشته خواهد شد.


7-با توجه به درخواست فدراسیون مبنی بر افزایش زمان استراحت  بازیکنان ملی پوش وتعویق شروع مسابقات لیگ برتر و تصویب هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال زمان تعویق و شروع مسابقات لیگ برتر از نوزدهم تیرماه به دوم مرداد ماه مصوب شد و بدیهی است که زمان پایان نقل وانتقالات لیگ برتر از 15 تیر ماه به 20 تیرماه موکول شد. همچنین مقرر شد با توجه به اعلام موعد نقل و انتقالات بازیکنان خارجی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، پایان زمان نقل و انتقالات این بازیکنان کماکان تا 15 تیرماه خواهد بود.


8-در پایان هیئت رئیسه فدراسیون از عملکرد کلیه همکاران فدراسیون فوتبال، اهالی ورزش و رسانه‌های گروهی که در رشد پیشرفت فوتبال کشور  و فو تبال ملی نقش موثر داشته اند، قدردانی کرد./فارس