ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بین کریمی و فیگو چه گذشت؟


در بازی تیم های ستاره های ایران و یاران سالگادو، ارتباط جالب و دوستانه ای بین لوئیس فیگو و علی کریمی شکل گرفت.

ورزش سه: علی کریمی و لوئیس فیگو از ابتدای بازی ارتباط دوستانه ای بایکدیگر داشتند و در انتهای بازی نیز به تعویض لباس با یکدیگر پرداختند. نکته جالب این است که به گواه حاضرین، پس از پایان این بازی فیگو که از تشویق شدید علی کریمی شگفت زده شده بود زمانی که دید وی مشغول ابراز احساسات به هواداران است به وی اشاره کرد که پیراهن هایشان را عوض کنند و کریمی نیز به سوی وی رفت.

فیگو پس از پایان این بازی در رابطه با کریمی و تعویض پیراهن با وی گفت: می‌دانم این بازیکن خیلی محبوب است اما از آن مهم‌تر تکنیک بالای او بود که سورپرایزم کرد، البته من متوجه شدم خیلی آماده نیست منتهای مراتب در لحظاتی از بازی حرکاتی انجام داد و دریبل‌هایی زد که معلوم شد فوتبالیست بزرگی است.

وی ادامه داد: آن لحظه‌ای که شماره 8 شما داشت از زمین خارج می‌شد و هواداران شروع به تشویق او کردند، نگاهی به سکوها انداختم و دیدم هم عکس این بازیکن روی سکوهاست و هم اسم و شماره پیراهنش. آنجا متوجه شدم شماره 8 شما چه محبوبیتی دارد و خوشحال شدم از اینکه پیراهنم را به یک بازیکن محبوب مردم دادم.

عکس: بین کریمی و فیگو چه گذشت؟

عکس: بین کریمی و فیگو چه گذشت؟

عکس: بین کریمی و فیگو چه گذشت؟

عکس: بین کریمی و فیگو چه گذشت؟

عکس: بین کریمی و فیگو چه گذشت؟


ویدیو مرتبط :
کریمی - هزار سال گذشت از حکایت لیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس تمرین تیم ملی با کریمی و مجیدی


تمرین تیم ملی فوتبال با حضور علی کریمی و فرهاد مجیدی