ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بنگر تا پایان فصل خانه‌نشین شد


مدافع میانی پرسپولیس با توجه به مصدومیتش تا پایان فصل قادر به همراهی این تیم نخواهد بود

ورزش سه: محسن بنگر که در دیدار برابر استقلال خوزستان با توجه به مصدومیت از زمین بازی خارج شده بود در دو دیدار گذشته این تیم برابر سپاهان و لخویا نتوانست برای این تیم به میدان برود.

بنگر که با حضور در تمرینات تیمش برای دیدار با لخویا خود را آماده حضور در زمین می‌کرد در نهایت با تشدید مصدومیتش و طی عکسبرداری صورت گرفته از انگشت پایش کل فصل را از دست داد و در چهار دیدار آتی تیمش نمی‌تواند سرخ‌پوشان را همراهی کند.

بنگر که تلاش داشت خودش را برای دیدار حساس با لخویا آماده حضور در میدان کند با حضور در تمرینات به این مصدومیت دامن زد. بنگر با این شرایط در سه دیدار آتی تیمش در لیگ برتر و بازی برابر بنیادکار نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

عکس: بنگر تا پایان فصل خانه‌نشین شد


ویدیو مرتبط :
کریمی - بابا به این خانه بنگر غریبانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی تا پایان فصل خانه نشین شد



لیونل مسی,مصدومیت لیونل مسی

مسی تا پایان فصل خانه نشین شد

کادر پزشکی بارسلونا غیبت ستاره آرژانتینی خود به دلیل مصدومیت تا پایان فصل را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی ادامه فصل را از دست خواهد داد.

باشگاه بارسلونا گزارش معاینات پزشکی بر روی ستاره آرژانتینی را منتشر کرد: آزمایشات پزشکی نشان می‌دهد که این بازیکن از کشیدگی همسترینگ در پای راستش رنج می‌برد. مسی 2 تا 3 هفته غایب خواهد بود. حضور وی در مسابقات آینده به پیشرفت روند بهبودی وی بستگی دارد.

اگر مسی زودتر از معمول آمادگی خود را بازنیابد، قادر نخواهد بود رکورد 50 گل در لالیگا را به ثبت برساند. به هر حال مسی خود را برای دریافت دوباره کفش طلا آماده می‌کند.

وی تاکنون 46 گل در رقابت‌های این فصل به نام خود ثبت کرده است./فارس