ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: برد زنیت در حضور معروف با شماره 8


تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه در نخستین حضور سعید معروف برابر دینامو به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: سعید معروف به که تازگی به تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه پیوسته است سرانجام پس از 10 روز تمرین با این تیم امروز در ترکیب تیمش قرار گرفت. زنیت در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روسیه برابر دینامو قرار گرفت و توانست با درخشش پاسور جدید خود به پیروزی برسد.

نیکولای آپالیکوف، سعید معروف، ویلفردو لیون، آندری آشچف، الکسی اسپیردونوف، ماکسیم میخایلوف و الکسی وربوف (لیبرو) و ولادیسلاو بابیچف (لیبرو) بازیکنان شروع‌کننده زنیت بودند. شاگردان آلکنو در این مسابقه موفق شدند در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 14 و 25 بر 23 حریف خود را شکست دهند و جمع امتیازهای خود را به عدد 54 رساندند و همچنان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

عکس: پیروزی زنیت در حضور معروف با شماره 8

سعید معروف در این مسابقه چندین بار اقدام به انداختن جای خالی کرد و عملکرد موفقی در این خصوص داشت؛ تیم کازان در این دیدار و در ست سوم با نتیجه 7 بر 3 از حریف خود عقب بود، اما توانست نتیجه را جبران کند و پیروز میدان باشد.

برخی از ایرانی‌های مقیم روسیه هم در این مسابقه با پرچم ایران در سالن حضور داشتند و سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را حمایت کردند.

عکس: پیروزی زنیت در حضور معروف با شماره 8


ویدیو مرتبط :
برد زنیت در اولین بازی حذفی حضور سعید معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین پیروزی زنیت کازان با حضور معروف +عکس



تیم والیبال زنیت کازان روسیه در حضور سعید معروف توانست با نتیجه 3 بر یک، لوکوموتیو را شکست دهد

تیم والیبال زنیت کازان روسیه شب گذشته در سومین حضور سعید معروف در ترکیب این تیم توانست با نتیجه 3 بر یک از سد لوکوموتیو عبور کند. ست نخست این مسابقه را لوکوموتیو با نتیجه 25 بر 22 به سود خود رقم زد، اما در ادامه یاران سعید معروف موفق شدند در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دهند.

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار سعید معروف

 

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار سعید معروف

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

تیم والیبال زنیت کازان با 57 امتیاز از 22 پیروزی و 3 شکست همچنان بعد از بلگوری در جایگاه دوم جدول لیگ روسیه قرار دارد.

 

اخبار ورزشی - فارس