ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بازی یادبود هادی نوروزی


هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس که در بازی دیروز یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان شرکت کرده بود و پس از گلزنی به سبک پدرش خوشحالی کرد و دستش را روی قلبش گذاشت، گفت: خوشحالی گلم را به یاد پدرم انجام دادم .


ویدیو مرتبط :
گزارش کاپ از بازی یادبود هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر بد برای بازی یادبود هادی نوروزی


هیچکدام از بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فردا یاران هادی نوروزی و هنرمندان شرکت نمی‌کنند.

جام نیوز: دیدار یادبود هادی نوروزی قرار است فردا میان تیم های یاران نوروزی و هنرمندان از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود.
 
هماهنگی های این دیدار را سپهر حیدری انجام داده و از ستاره های سابق و فعلی پرسپولیس برای حضور در ترکیب تیم یاران نوروزی دعوت به عمل آورده است.
 
در سوی دیدار تیم هنرمندان حضور دارند که به نظر می رسد علاوه بر هنرمندان همیشگی عضو این تیم، برخی از بازیکنان استقلال نیز در ترکیب این تیم حضور دارند.
 
این دیدار به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود و تمام بازیکنان درون زمین نیز با شماره 24 به میدان می روند. همچنین هانی نوروزی، پسر هادی نوروزی میهمان ویژه این دیدار است.
 
اما نکته منفی این دیدار این است که از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که قرار نیست هیچکدام از اعضای کادر فنی و سرخپوشان در این دیدار حضور داشته باشند.
 
دلیل این امر هم دیدار حساس با صبای قم در لیگ برتر است که باید روز جمعه برگزاری شود. گفته می شود چون هماهنگی های لازم با باشگاه صورت گرفته نشده، برانکو صلاح ندانسته فردی از اعضای تیم در بازی بزرگداشت نوروزی حضور داشته باشد.