ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بازی شهرام محمودی با دُم شیر


مشرق:

عکس: بازی شهرام محمودی با دُم شیر


ویدیو مرتبط :
عکس جدید شهرام محمودی و همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال بازی کردن با شیر وحشی +عکس



اخبار گوناگون - فوتبال بازی کردن با شیر وحشی +عکس

"کوین ریچاردسون" یک مسئول باغ وحش است که به تازگی و بالا رفتن تب جام جهانی دست به کاری جالب زده است. این مرد روزها با سه شیر درنده فوتبال بازی می کند و از آنجایی که در شیرها در آفریقای جنوبی هستند یاد جام جهانی گذشته را زنده نگه می دارند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تب جام جهانی تمام دنیا را فراگرفته است و مسابقات به حدی رسیده است که هر کسی در گوشه و کنار دنیا به نوعی خود را برای این بازی ها آماده می کند و این آماده سازی حتی به میان حیوانات و شیرهای درنده نیز کشیده شده است.

"کوین ریچاردسون" یک سئول باغ وحش است که به تازگی و بالا رفتن تب جام جهانی دست به کاری جالب زده است. این مرد روزها با سه شیر درنده فوتبال بازی می کند و از آنجایی که در شیرها در آفریقای جنوبی هستند یاد جام جهانی گذشته را زنده نگه می دارند.

آقای ریچاردسون نزدیک به 20 سال می شود که با شیرهای وحشی در باغ وحش بازی می کند و همیشه در قفس آن ها حضور دارد به همین دلیل رابطه خوبی را توانسته است با این گربه های بزرگ برقرار کند. جالب است در مدت این 20 سال حادثه خاصی برای او رخ نداده است.

ریچاردسون 40 ساله درمورد بازی با شیرها می گوید:"شیرها بازی با توپ را دوست دارند و از آن لذت می برند اما خیلی خوششان نمی آید که به دنبال توپ بدوند و اگر عصبانی شوند با یک گاز کوچک هم می توانند توپ را بترکانند."

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران