ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بازیکن جنجالی قرمزها خواننده شد


شیث رضایی، بازیکن جنجالی پرسپولیس هم به زودی آلبوم خود را ارائه می دهد! پارسینه: شیث رضایی، بازیکن جنجالی پرسپولیس هم به زودی آلبوم خود را ارائه می دهد!

عکس: بازیکن جنجالی پرسپولیس خواننده شد


ویدیو مرتبط :
مبین میردورقی بازیکن جنجالی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره بدون آرایش "ریحانا" خواننده جنجالی هالیوود +عکس



چهره بدون آرایش "ریحانا" خواننده جنجالی هالیوود +عکس

 به نقل از دیلی میل: ریحانا ستاره جنجالی موسیقی پاپ هالیوود به خاطر آرایش غلیظ و رنگارنگ خود به شهرت رسیده است، اما ریحانا این بار با قرار دادن تصویر بدون آرایش خود در اینترنت نشان داد که جذابیتهای ظاهری او تنها به دلیل استفاده از لوازم آرایش نیست.

 ستاره جنجالی موسیقی پاپ هالیوود,آرایش,هالیوود,تصویر بدون آرایش ریحانا

این خواننده 25 ساله درحالی تصویر بدون آرایش خود را منتشر کرد که صاحب بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای لوازم آرایش در دنیاست. ریحانا در تازه ترین اقدامش در این زمینه ، یک فروشگاه لوازم آرایشی با برندی همنام خودش در هنگ کنگ افتتاح کرده است.


او در تصویر منتشر شده اش بسیار خسته به نظر میرسد و به گفتی برخی منابع به نظر میرسد وی این عکس را بعد از بیدار شدن از یک خواب طولانی از خود گرفته است.


او اخیرا به دلیل حضورش در جشنواره مد لندن در انگلستان حضور داشت و همزمان یک فروشگاه لوازم آرایشی در آکسفورد افتتاح کرد. او به دلیل استفاده از رژ لب آبی تیره و خط چشم ضخیمش در روز افتتاحیه سوژه عکاسان بود.


این خواننده جنجالی هالیوود این روزها در حال اجرای برنامه های زنده در کشورهای مختلف است و قصد دارد بعد از اجرای چند برنامه زنده در استرالیا و امارات متحده عربی در ماه نوامبر سال جاری به امریکا بازگردد./پرداد