ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بازیکن ایرانی‌ به بارسلونا پیوست


دیاکو شیدایی، بازیکن دورگه ایرانی – کانادایی با قراردادی از تیم تورنتو به بارسلونا منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: دیاکو شیدایی، بازیکن دورگه ایرانی – کانادایی با قراردادی از تیم تورنتو به بارسلونا منتقل شد.

شیدایی که در آکادمی فوتبال تورنتو فعالیت می کرد مورد توجه استعدادیابان بارسلونا قرار گرفت و با امضای قراردادش وارد آکادمی این تیم اسپانیایی شد. بازیکن ایرانی الاصل جدید بارسلونا که از 3 سالگی فوتبال را آغاز کرده با تمهیدات جدید مسوولان این تیم، به همراه خانواده اش در بارسلون اسکان یافته تا در لاماسیا مراحل رشد خود را پشت سر بگذارد.

عکس: بازیکن ایرانی‌ به بارسلونا پیوست


ویدیو مرتبط :
اولین بازیکن ایرانی که 7 گل به بارسلونا زده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن نوجوان ایرانی باشگاه بارسلونا +عکس


بعد از درخشش سردار آزمون در لیگ روسیه و تیم ملی ایران، حالا یک نوجوان گنبدی هم در آکادمی بارسلونا حضور دارد که می‌تواند در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. نوجوانی 12 ساله به نام مهیمن صحتی.

خبرگزاری ایسنا: سردار آزمون را می‌توان مشهورترین ورزشکار گنبد نامید؛ مهاجمی 20 ساله که در ترکیب روستوف و تیم ملی ایران به یک بازیکن کلیدی بدل شده است.

بعد از سردار آزمون، حالا یک نوجوان گنبدی به نام مهیمن صحتی خبرساز شده و در آکادمی بارسلونا و زیر نظر مربیان این آکادمی مشغول بازی است. مهیمن صحتی می‌تواند بعد از سردار، دومین استعداد بزرگ شهر گنبد لقب بگیرد؛ شهری که با این استعدادها البته تیم فوتبالی در سطح اول فوتبال ایران ندارد و این مایه تاسف است.

صحتی اگر بتواند پله‌های ترقی را طی کند قطعا می‌تواند در فوتبال اروپا برای خود اسم و رسمی پیدا کند. تصاویر و عکس‌ها نشان می‌دهد که او شماره 10 آکادمی بارسلونا است.

بازیکن نوجوان ایرانی باشگاه بارسلونا +عکس