ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس/ بازگشت مثلث BBC



سه ستاره بزرگ رئال دوباره با هم هماهنگ شدند.کریس ، بیل و بنزما همان مثلث زهردار و خطرناک همیشگی شدند.

خیلی وقت بود کریس رونالدو فروغ گذشته را نداشت. گرت بیل نیز پر انتقاد ظاهر می شد و کریم بنزما نیز هر چند تاثیر گذار بود اما نه به اندازه گذشته. اما روز گذشته که رئال با نتیجه باور نکردنی ۹ بر یک گرانادا را شکست داد کریس ، بیل و بنزما همان مثلث زهردار و خطرناک همیشگی شدند. این سه که به BBC معروفند روز گذشته هم گل زدند، هم پاس گل دادند. بازگشت BBC بدترین خبر ممکن برای بارسلونایی هاست.

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار سه ستاره بزرگ رئال

 

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
مقایسه مثلث MSN و BBC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت مثلث BBC مقابل ویارئال


پس از بازی با مالمو که مثلث BBC رئال در غیاب گرت بیل تشکیل نشد، هوادارن رئال مادرید در بازی فردا برابر ویارئال دوباره شاهد مثلث زهردار تیمشان خواهند بود.

ورزش سه: پس از بازی با مالمو که مثلث BBC رئال در غیاب گرت بیل تشکیل نشد، هوادارن رئال مادرید در بازی فردا برابر ویارئال دوباره شاهد مثلث زهردار تیمشان خواهند بود.

تمرین امروز رئال در شرایطی به انجام رسید که سرخیو راموس نشان داد مشکل مصدومیت شانه چپش بطور کامل برطرف شده و فردا همراه با په په، زوج خط دفاعی رئال برابر ویارئال خواهد بود.

در فاز تهاجمی نیز گرت بیل، رونالدو و بنزما تمرین خوب و نرمالی را پشت سر گذاشتند و اگر تا فردا اتفاق خاصی نیفتد، بازهم شاهد حضور این سه مهاجم خطرناک در پیشنهای خط حمله رئال خواهیم بود.

رونالدو تا بدینجای فصل با 21 گل در همه رقابت ها(11 در لیگ قهرمانان و 10 در لالیگا) موفق ترین ضلع این مثلث بوده و پس از او کریم بنزما با 12 گل قرار دارد(8 گل لالیگا و 4 گل در لیگ قهرمانان)؛ گرت بیل نیز 4 گل در لالیگا به ثمر رسانده که 2 تای آنها در 2 بازی اخیر رئال برابر ایبار و ختافه به ثبت رسیده است.

رئالی ها که فاصله ای 4 امتیازی با بارسای صدرنشین دارند، امیدوار هستند تا با درخشش دوباره این سه مهاجم، یک برد شیرین در ورزشگاه دشوار ال مادریگال کسب کنند.