ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: بازگشت فیلیپ لام به میادین


فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ، پس از چند ماه دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، امشب در دیدار مقابل وردربرمن به میدان رفت.

ورزش سه: فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ، پس از چند ماه دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، امشب در دیدار مقابل وردربرمن به میدان رفت. او که در دقیقه 82، جانشین ماریو گوتزه شد، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" خیلی خوشحالم که بعد از مدتی طولانی دوباره توانستم برای تیمم به میدان بروم. از بایرن مونیخ ممنونم! اما فکر کنم شاید اگر ستارگان تیمم مصدوم نبودند، شانس بازی نداشتم."

عکس: بازگشت فیلیپ لام به میادین


ویدیو مرتبط :
فیلیپ لام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت فیلیپ لام به مستطیل سبز


کاپیتان بایرن مونیخ بعد از ۱۴ هفته تحمل دوره نقاهت، به مستطیل سبز بازگشت و دوید.

خبرگزاری فارس: فیلیپ لام روز گذشته زیر نظر یکی از مربیان بدنسازی باشگاه مونیخی در زمین چمن تمرین دو انجام داد. او 14 هفته با مصدومیت سنگینی مواجه بود و از دیروز مجوز حضور در زمین را کسب کرد.

ستاره 31 ساله امیدوار است با تکرار تمرینات بدنسازی در زمین، به زودی در کنار سایر یارانش در تمرینات گروهی زیر نظر پپ گواردیولا شرکت کند.

براساس آخرین گمانه‌زنی‌ها وی از اواخر اسفند امکان حضور در مسابقات را خواهد یافت.