ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: اولین بازی والدس برای منچستریونایتد


ویکتور والدس، دروازه بان باتجربه اسپانیایی، اولین بازی اش برای منچستریونایتد را در دیدار تیم 21 ساله های این باشگاه مقابل تیم 21 ساله های لیورپول انجام داد.

ورزش سه: والدس که بعد از مصدومیت در پایان فصل گذشته، بدون تیم مانده بود، در ژانویه به منچستریونایتد پیوست اما با توجه به درخشش داوید دخیا، هنوز فرصت بازی برای تیم اصلی شیاطین سرخ را پیدا نکرده است.

عکس: اولین بازی والدس برای منچستریونایتد


ویدیو مرتبط :
اولین بازی کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد | 2003/04

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی سوم تیم ملی در اولین پایتخت برزیل/ تیم ملی به شهر کارناوال‌ها رسید + عکس




 اخبار ورزشی - بازی سوم تیم ملی در اولین پایتخت برزیل/ تیم ملی به شهر کارناوال‌ها رسید + عکس

دیدار تیم‌های ملی ایران و بوسنی در نخستین پایتخت برزیل آشنا می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل و از دور پایانی این رقابت‌ها فرداشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه فونته‌نووای شهر سالوادور به مصاف تیم ملی بوسنی می‌رود.
 

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم‌های ملی ایران و بوسنی


سالوادور، شهری در شرق برزیل و مرکز ایالت باهایا، همان شهری که قرعه کشی جام جهانی در آن برگزار شد.
 
این شهر ساحلی که پس از ریودوژانیرو و سائوپائولو سومین شهر پر جمعیت برزیل محسوب می‌شود و در گذشته‌های دور شهری مقدس برای برزیلی‌ها به شمار می‌رفت، امروز به عنوان مرکز جشن و شادی برزیلی‌ها و کارناوال‌های دسته جمعی آنها شناخته می‌شود.
 

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم‌های ملی ایران و بوسنی

 

سالوادور اولین پایتخت دستگاه حکومتی استعماری پرتغالی‌ها و یکی از مراکز اصلی تجارت بردگان در جهان بوده است. این شهر امروزه شهری غنی و پرتنوع است که با فقر و نرخ بالای جرم و جنایت دست و پنجه نرم می‌کند.


 این شهر در ساحل اقیانوس اطلس به عنوان یکی از بنادر صادراتی مهم برزیل محسوب شده و اقتصاد آن برمبنای کشاورزی و صنعت است. سالوادور به دلیل موقعیت استراتژیک در نبردهای استعماری بین پرتغال و هلند، شهری مهم به شمار رفته و نخستین پایتخت برزیل بوده که با انتخاب شهر ریودوژانیرو به پایتخت، از اهمیت آن کاسته شد. همچنین این شهر یکی از مراکز توریستی برزیل نیز به حساب می‌آید.
 
سالوادور به دلیل اینکه در نزدیکی خط استوا قرار دارد از ساحلی گرم و هوای شرجی برخوردار است. بیشترین درجه گرمای هوا در این شهر در سال به 32 درجه و کمترین دما به 25 درجه می‌رسد.
 

داس نامورادوس و کوستا آزول 2 پارک جنگلی با زمین‌های ورزشی و آمفی تئاتر از جمله مراکز تفریحی این شهر است. چندین پارک، موزه و سد به عنوان نقاط دلپذیر سالوادور شناخته می‌شود.
 
باهایا و ویتوریا نیز دو تیم اصلی سالوادور هستند و دوومیدانی، گلف و ورزش‌های آبی از جمله دیگر رشته‌های مورد توجه در این شهر است.
 
ورزشگاه فونته‌نووا 7 آوریل سال 2013 بصورت رسمی توسط دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل افتتاح شد. این ورزشگاه که تحت مالکیت دولت قرار دارد و به منظور برگزاری رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها و جام جهانی 2014 با گنجایش 55 هزار نفر ساخته شده است.
 
 اخبار ورزشی  - فارس