ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: آنچلوتی با پیراهن اتلتیکو مادرید


رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی، امشب باید در ورزشگاه ویسنته کالدرون، دیدار رفت مرحله یک هشتم کوپا دل ری را مقابل اتلتیکو مادرید برگزار کند.

ورزش سه: روزنامه مارکا، امروز عکسی تاریخی از کارلو آنچلوتی با پیراهن اتلتیکو مادرید منتشر کرد. 16 سپتامبر سال 1991، میلان با هدایت کاپلو و در حالیکه آنچلوتی را به عنوان بازیکن در اختیار داشت، برای یک دیدار دوستانه(جام ویا مادرید)، با اتلتیکو مادرید به اسپانیا آمد . در پایان آن بازی که به پیروزی میلان انجامید، برخی بازیکنان میلان با پیراهن اتلتیکو و با جام قهرمانی ، عکسی به یادگار گرفتند. در این عکس، ماسارو،مالدینی، باره زی و نیز آلبرتینی جوان دیده می شوند.

آنچلوتی، نفر پنجم ایستاده از راست

عکس: آنچلوتی با پیراهن اتلتیکو مادرید


ویدیو مرتبط :
پیراهن اول اتلتیکو مادرید فصل 2015-16

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: رونمایی از پیراهن اتلتیکو مادرید


اتلتیکو مادرید رسماً از پیراهن فصل آینده خود رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس: اتلتیکو مادرید اسپانیا رسماً از پیراهن فصل آینده خود رونمایی کرد.

تیم مادریدی با پیراهن های راه راه قرمز و سفید به مصاف حریفان خود در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت.

نکته جالب در تصویری که از بازیکنان مادریدی منتشر شده این است که دیگو سیمئونه سرمربی این تیم به عکاسی از بازیکنان پرداخته است.

عکس: رونمایی از پیراهن اتلتیکو مادرید