ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: آرزوی موفقیت آندو برای استقلالی‌ها


هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در صفحه شخصی خود برای آبی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری تسنیم: آندرانیک تیموریان پیش از سفر تیم ملی به استرالیا جدایی‌اش را از استقلال را قطعی کرد و به تراکتورسازی تبریز پیوست و در نیم فصل دوم باید با لباس قرمز در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

هافبک جدید تراکتورسازی که اکنون با تیم ملی در استرالیا حضور دارد، با انتشار عکسی از خودش با لباس تراکتورسازی پیغامی را به استقلالی‌ها داده و برای آنها آرزوی موفقیت کرده است. تیموریان در پیغام خود نوشته است: «برای همه استقلالی‌ها آرزوی موفقیت دارم».

عکس: آرزوی موفقیت آندو برای استقلالی‌ها


ویدیو مرتبط :
آرزوی موفقیت متقابل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرزوی موفقیت لیورپول برای ایران +عکس


باشگاه لیورپول برای تیم ملی ایران و ۳۱ تیم دیگر جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری تسنیم: فن پیج رسمی باشگاه لیورپول با قرار دادن 32 عکس گرافیکی مرتبط با جام جهانی 2014 برزیل برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد که طرحی برای تیم ملی ایران نیز در بین این عکس‌ها دیده می‌شود.

آرزوی موفقیت باشگاه لیورپول برای ایران در جام جهانی

باشگاه لیورپول از هوادارانش خواسته که با به اشتراک‌گذاری این عکس‌ها کمک کنند تا این باشگاه بداند که هوادارانش در جام جهانی برزیل طرفدار کدام تیم هستند.

عکس گرافیکی باشگاه لیورپول که برای تیم ملی ایران در جام جهانی آروزی موفقیت کرده را در زیر می‌بینید.

نکته جالب توجه این کار باشگاه لیورپول استقبال خوب کاربران ایرانی است که بعد از هواداران تیم ملی انگلیس بیشترین اشتراک گذاری را انجام داده‌اند.

آرزوی موفقیت باشگاه لیورپول برای ایران در جام جهانی