ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکسی جالب از کودکی مسی، رونالدو، کاکا، نیمار، پله و مارادونا



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عکسی جالب از کودکی مسی، رونالدو، کاکا، نیمار، پله و مارادونا

شاید خیلی از فوتبال دوستان می خواهند بدانند ستاره های فوتبال در دوران کودکی چه شکلی بوده اند.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن ها مارادونا مسی رونالدو زیدان پله و... HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارادونا: مسی از رونالدو دو پله بالاتر قرار دارد/ رفتن کریستیانو برای رئال وحشتناک است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مارادونا: مسی از رونالدو دو پله بالاتر قرار دارد/ رفتن کریستیانو برای رئال وحشتناک است

خبرورزشی نوشت:مارادونا این روزها در کنار بسیاری از بزرگان فوتبال دنیا در امارات بسر می برد. او در این سفر با روزنامه اسپانیایی «آ. اس» گفت و گویی انجام داده و در آن در باره موضوعات روز لالیگا، از 16 امتیاز اختلاف رئال و بارسا و ناراحتی کریستیانو گرفته تا نیمکت نیشینی کاسیاس در آخرین بازی رئال در 2012 نظر داده است:

مورینیو در آخرین بازی لالیگا پیش از تعطیلات سال نو، کاسیاس را روی نیمکت نشاند. نظرتان در این باره چیست؟

به نظرم مورینیو کار بی نظیری انجام داد. مورینیو کسی است که در تیم دستور می دهد، چه تیم ببرد، چه ببازد و چه مساوی کند.  سرمربی تیم اوست و خودش برای کاسیاس تصمیم می گیرد حالا دیگران هر چه می خواهند بگویند. من برایتان یک مثال می زنم. آربلوئا در مقایسه با دنی آلوس هیچ چیزی نیست اما او دارد در رئال بازی می کند. کسی تا حالا او را زیر سوال برده؟ آربلوئا چند تا گل برای تیمش زده؟ اول باید ببینیم کدام تیم، بازیکن به بازیکن بهتر است و بعد حرف بزنیم.

فکر می کنید اختلاف امتیاز 16 تایی رئال و بارسا آن هم در نیمه فصل، عادلانه است؟ چه توضیحی برایش دارید؟

رئال همیشه در طول فصل از نظر جسمی افت می کند و از این بابت اذیت می شود. بارسا اما این طور نیست. وقتی در ایتالیا بودم هم، چنین اتفاقی می افتاد. شاید دلیلش این بود که ما در آستانه تعطیلات و بعد از آن آمادگی ذهنی لازم برای رقابت و همین طور توانایی بدنی کافی را نداشتیم. به هر حال از نظر من اختلاف امتیاز میان بارسلونا و رئال مادرید آن هم در این زمان از سال، اغراق آمیز است.

از نظر شما مورینیو بهترین سرمربی دنیاست؟

به نظرم او یک پدیده است. هم او و هم گواردیولا نشان داداند که شخصیت و شجاعت لازم برای این کار را دارند. هر دوی آن ها همه ویژگی هایی که از یک سرمربی انتظار می روند را دارند. این کار اصلا کار آسانی نیست. خیلی سخت است که چندین فکر و ذهنیت مختلف را در یک تیم در کنار هم هدایت کنی. دلیلش هم این است که این کار باعث سردرگمی و گیجی می شود و وقتی گیج باشی، بازیها را راحت تر می بازی.

برخی از اسطوره های فوتبال دنیا از جمله دی استفانو و کرویف در اسپانیا سرمربیگری کرده اند. فکر می کنید شماه هم روزی هدایت یک تیم در این کشور را بدست بگیرید؟

نمی دانم به اسپانیا خواهم رفت یا نه. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که انگیزه و اشتیاق زیادی برای این کار دارم. اول باید رئیس یا یکی از مقامات یک باشگاه اسپانیایی به این فکر بیفتد که در فوتبالی مثل فوتبال این کشور که تا این حد فشرده است،  از من چه کاری بر می آید و چنین فرصتی را در اختیارم بگذارد.

دوئلی  که در دنیای فوتبال بر سر بهتر بودن لیونل مسی یا کریستانو رونالدو بوجود آمده را چطور می بینید؟

من به شکل دوئل به این موضوع نگاه نمی کنم. کریستیانو و مسی چشم همه دنیا را پر کرده اند. اما در هر صورت مسی در حال حاضر دو پله از کریستیانو بالاتر است و این به سرعت و دقتش مربوط می شود.

این در حالی است که برتری کریستیانو هم در قدرت ضربه هایش است. با این حال مسی وقتی جلوی دروازه قرار می گیرد، وحشت آور است و ضربه اش گلی حتمی به شمار می آید. او علاوه بر این تیمی دارد که پشتش ایستاده اند و این از مهم هم مهم تر است.

کریستیانو اعتراف کرده که در رئال خوشحال نیست و نمی خواهد قراردادش را تمدید کند. در این باره چه نظری دارید؟

این اتفاقی وحشتناک برای رئال خواهد بود. وقتی بارسلونا مسی را دارد، رئال هم نباید بگذارد کریستیانو از دستش برود. نمی دانم عواقبش چه خواهد بود اما رفتن او به نفع بارسا تمام خواهد شد./خبرآنلاین