ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکسی از سه بازیکن آینده دار فوتبال ایران



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - عکسی از سه بازیکن آینده دار فوتبال ایران

سردار آزمون عکسی از خود، سروش رفیعی و علیرضا جهانبخش منتشر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی فوتبال در صفحه اینستاگرام خود عكسی از خودش در كنار سروش رفیعی و علیرضا جهانبخش، دو بازیكن جوان تیم ملی منتشر كرده است. هر سه نفر آن ها از بازیكنان آینده دار فوتبال ایران هستند.

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال ایران

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
‫تکل وحشیانه و دردناک بازیکن امارات روی بازیکن ایران (فوتبال ساحلی آسیا)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه بازیکن آینده دار فوتبال ایران در یک قاب


مرتضی پورعلی گنجی تولد علیرضا جهانبخش را به او تبریک گفته است.

خبرآنلاین: مرتضی پورعلی گنجی بازیكن تیم ملی فوتبال كه در لیگ چین بازی می كند، از طریق صفحه خود در اینستاگرام تولد علیرضا جهانبخش را به او تبریك گفته است. او عكسی در اینستاگرام منتشر كرده كه خودش در كنار جهانبخش و سردار آزمون ایستاده است.

جهانبخش، آزمون و مرتضی پورعلی گنجی سه بازیكن آینده دار فوتبال ایران هستند كه در همین یكی دو سال گذشته نامشان بر سر زبان ها افتاده و حالا كروش هم برای صعود به جام جهانی، حساب ویژه ای روی این سه بازیكن باز كرده است. آن‌ها با توجه به سن كمی كه دارند، تا سال ها می توانند در فوتبال ایران و حتی اروپا بدرخشند.

سه بازیکن آینده دار فوتبال ایران در یک قاب