ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکسی از بازیکن استقلال با کلت کمری



 اخبار ورزشی  - عکسی از بازیکن استقلال با کلت کمری

  کرار جاسم عکسی عجیب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ كرار جاسم بازیكن استقلال كه حاشیه های خاص خود را دارد، این بار عكسی از خود در اینستاگرام منتشر كرده كه داخل یك خودرو نشسته و در كنارش یك كلت كمری و یك بی سیم دیده می شود. كرار البته هیچ توضیحی در مورد این عكس ننوشته و اشاره نكرده كه تصویر مربوط به كجا و چه تاریخی است. جالب اینجاست كه هواداران استقلال هم اكثرا در كامنت های خود از كرار در مورد این اسلحه سوال پرسیده اند.

اخبار,اخبارورزشی,  کرار جاسم

 

 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
کلت کمری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بازیکن استقلال با کلت کمری


کرار جاسم عکسی عجیب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

خبر آنلاین: كرار جاسم بازیكن استقلال كه حاشیه های خاص خود را دارد، این بار عكسی از خود در اینستاگرام منتشر كرده كه داخل یك خودرو نشسته و در كنارش یك كلت كمری و یك بی سیم دیده می شود.

كرار البته هیچ توضیحی در مورد این عكس ننوشته و اشاره نكرده كه تصویر مربوط به كجا و چه تاریخی است. جالب اینجاست كه هواداران استقلال هم اكثرا در كامنت های خود از كرار در مورد این اسلحه سوال پرسیده اند.

عکس: بازیکن استقلال با کلت کمری