ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عنایتی: لیاقت انصاری‌فرد بیشتر بود


مهاجم کهنه کار صبای قم معتقد است انصاری‌فرد از لیاقت بیشتری برای کسب عنوان آقای گلی داشت. او همچنین می‌گوید هنوز تصمیمی برای آویزان کردن کفش‌هایش ندارد.

خبرگزاری ایسنا: مهاجم کهنه کار صبای قم معتقد است انصاری‌فرد از لیاقت بیشتری برای کسب عنوان آقای گلی داشت. او همچنین می‌گوید هنوز تصمیمی برای آویزان کردن کفش‌هایش ندارد.

درباره‌ی عملکرد صبای قم در فصلی که گذشت اظهار کرد: صد در صد از رتبه‌ای که به دست آوردیم راضی‌ام. امسال شرایط ویژه‌ای داشتیم و همه فکر می‌کردند اگر سقوط نکنیم کار بزرگی کرده‌ایم. با این وجود این تک رقمی شدن در جدول موفقیت بزرگی بود. در مجموع فکر می‌کنم لیگ را خوب تمام کردیم.



وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خودش نیز رضایت دارد، گفت: امسال تمام تلاشم را برای صبا انجام دادم. فکر می‌کنم بد نبودم هر چند مقداری دچار چالش شدم. به هر حال تیم یکی، دو بار به اعتصاب رفت. از طرفی من هم به عنوان بزرگ تیم، مسئولیت‌هایی داشتم و از من توقع می‌رفت. به همین دلیل کمی تمرکزم به هم ریخت و با چالش مواجه شدم. همیشه از کاپیتانی و بستن بازوبند فرار می‌کردم اما امسال گیر افتادم! چون وقتی کاپیتان هستی باید حواست به دو طرف باشد. یعنی هم به درد و دل بازیکن گوش دهی و هم کاری کنی باشگاه از تو راضی باشد.

عنایتی که با به ثمر رساندن 13 گل پایین‌تر از کریم انصاری فرد در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفت و عنوان آقای گل را هم ازدست داد، در این باره به ایسنا گفت: فوتبال همین است . کریم انصاری موفق شد با گلی که به استقلال زد مرا پشت سر بگذارد و آقای گل شود. من هم تلاشم را کردم و اصلا هم ناراحت نیست. حتما کریم لیاقت بیشتری از من داشت. خودم هم از عملکرد راضی‌ام چون به هر حال تا هفته پایانی در صدر جدول گلزنان قرار داشتم اما قسمت این بود که آقای گل نشوم.

کاپیتان صبا افزود: خودم را در به دست نیاوردن این عنوان مقصر می دانم چون چهار پنالتی را گل نکردم و همه چیز دست به دست هم داد تا کریم آقای گل شود. همانطور که گفتم از دست نیاوردن این عنوان ناراحت نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به خداحافظی فکر می‌کند یا نه، مطرح کرد: از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و به هیچ وجه به خداحافظی فکر نمی‌کنم. تا زمانی که بدنم روی فرم باشد دلیلی برای خداحافظی نمی‌بینم.

عنایتی همچنین درباره‌ی تصمیم‌اش برای جدایی یا ماندن در صبا تصریح کرد: نمی‌دانم شانس خوبم است یا شانس بدم که به هر تیمی می‌روم، آن تیم با مشکل مالی شدید مواجه می‌شود. اما سال آینده تصمیمی می‌گیرم که بتوانم تنها به فوتبال فکر کنم و دغدغه دیگری نداشته باشم. چون امسال واقعا از لحاظ روانی تمرکز نداشتم و به هم ریختم. البته با همه این ها معلوم نیست از صبا جدا شوم. استاندار قم قبل از بازی با سایپا صحبت‌های امیدوار کننده‌ای مطرح کرد که اگر جامعه عمل به آن بپوشانند می‌توان تصمیم به ماندن گرفت.

وی در پایان راجع به قهرمانی فولاد خوزستان و ناکامی عجیب استقلال در سیزدهمین دوره لیگ به ایسنا گفت: فولاد واقعا مستحقق‌ترین تیمی بود که به حقش هم رسید. این تیم از شروع لیگ نوسان کمی داشت و در پایان هم حق به حق دار رسید. فولاد با حسین فرکی هم فوتبال زیبایی باز کرد و هم فوتبال جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشت. استقلال هم در لیگ ریزش زیادی داشت و مصدومیت‌های زیاد و بازیکنانی که جدا شدند به این تیم ضربه زد. بازیکنانی که رفتند واقعا مهره‌های کلیدی بودند و ما که از بیرون نگاه می‌کردیم می دانستیم این اتفاقات طبیعی است. واقعا جای تاسف دارد که استقلال بعد از سالها نتوانست سهمیه آسیایی را بگیرد.


ویدیو مرتبط :
‫هت تریک امید عنایتی فرزند رضا عنایتی در رده سنی نونهالان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انصاری فرد و زارع مقابل اندونزی محروم هستند



 

 

انصاری فرد و زارع مقابل اندونزی محروم هستند

 

فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال از محرومیت دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مقابل اندونزی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.  

طبق اعلام کمیته انضباطی فیفا و طبق گزارشهای داور دیدار ایران –مالدیو در تاریخ 6 مرداد 90  ، هادی عقیلی ،کریم انصاری فرد ،پژمان نوری و مازیار زارع دراین بازی کارت زرد دریافت کرده اند و کریم انصاری فرد و مازیار زارع به علت دریافت دو کارت زرد در دو بازی مختلف ، در دیدار مقابل اندونزی  که در تاریخ  11 شهریور 90  در ورزشگاه آزادی برگزار می شود محروم خواهند بود.