ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عنایتی: ذوب‌آهن حرفی برای گفتن نداشت


کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیدار مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و فقط تجربه بازیکنانش باعث شد سه امتیاز را از آن خود کند.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در بازی شکست خوردیم که یکطرفه بود و ذوب‌آهن در یک موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید. حتی در آن صحنه خطایی هم صورت گرفت که داور آن را نگرفت.

وی ادامه داد: نمی‌دانم تا چه زمانی بدشانسی همراه ما خواهد بود. موقعیت‌های متعدد زیادی را از دست دادیم و امیدوارم این موضوع در آینده حل شود. ذوب‌آهن در مقابل ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت و ما نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد البته بازیکنان هم باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنند.

کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد درگیری که با قاسم حدادی‌فر در جریان مسابقه داشت،تاکید کرد: حدادی‌فر از دوستان خوب من است. به هر حال تنش در بازی ایجاد می‌شود اما مسئله مهمی نبود. قاسم از رفقای خوب من است. اتفاق خاصی هم رخ نداد.

مهاجم سیاه‌جامگان در مورد اینکه وضعیت این تیم روز به روز بحرانی‌تر می‌شود، گفت: درست است ما یک نیم‌فصل را پیش رو داریم که بسیار برایمان حساس است. با بودن فرهاد کاظمی استرس ما کمتر می‌شود. در نیم‌فصل باید یارگیری خوبی داشته باشیم تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم امتیازها را جمع کنیم.

عنایتی در مورد اینکه از بین بهترین هافبک‌های راست تیم ملی به کدام گزینه رای داده،‌گفت: با توجه به اینکه چندین موبایل در خانه وجود داشت من به هر 4 گزینه رای دادم. واقعا بین مهدی مهدوی‌کیا، مرتضی کرمانی‌مقدم،‌ مجید نامجومطلق و محمد نوازی نمی‌توان شخصی را انتخاب کرد. همه آنها قابل احترام هستند و اگر می‌خواستم شخصی را انتخاب کنم اجحاف در سایر نفرات می‌شد. امیدوارم اسم من هم در قرعه‌کشی بیرون بیاید تا برخی از مشکلاتم را حل کنم!

وی در مورد اینکه آیا منظورش به باشگاه است که مشکلات مالی دارد، گفت: خیر. من این موضوع را به شوخی گفتم. باشگاه سیاه‌جامگان که تاکنون به تعهداتش عمل کرده و مشکل خاصی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکرمی: احمدی نژاد اگر حرفی برای گفتن داشت، ابایی برای بیانش نداشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در واکنش به شکایت احمدی نژاد از جهانگیری، گفت: او اگر حرفی داشت، ابایی برای بیانش نداشت.

وکیل محمود احمدی نژاد عصر امروز از شکایت موکلش از اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم به دلیل آنچه که «اتهامات بی اساس علیه دولت قبل با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی» می خواند خبر داد. ساعتی بعد، دفتر معاون اول در اطلاعیه ای اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوءمدیریت‌های آقای احمدی‌نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.»

سیدرضا اکرمی از جمله نمایندگان مجالس هفتم و هشتم بود که از نزدیک با رفتارهای دولت نهم و دهم آشنا دارد. او با یادآوری اینکه احمدی نژاد بارها با صراحت گفته بود که «مجلس در راس امور نیست»، ادامه داد: ایشان علنا می گفت که برخی مصوبات مجلس را نمی پذیرد و همین سبب شد که چند مورد از عدم اجرای قانون از سوی دولت وی به هیات حل اختلاف ارجاع شود. ولی او باز هم زیر بار نرفت و از این هیات به رهبری اعتراض کرد! او حتی قانون برنامه 5 ساله را قبول نداشت و آیین نامه اجرایی آن را نمی نوشت.

اکرمی افزود: من آقای احمدی نژاد را فردی «حرمت شکن» و «قانون شکن» می دانم که مدام «هو» می کرد و «بگم» «بگم» راه می انداخت. او ایجاد نگرانی می کرد و از مافیاهای متعددی اسم می برد که محض رضای خدا حتی یک بار اسامی آنها را نگفت و هیچ چیزی هم به قوه قضاییه ارجاع نداد.

او که می گفت رئیس دولت قبل پرونده هایی در دستگاه قضایی دارد، تصریح کرد: این قوه باید این پرونده ها را بررسی کند. قوه قضاییه علی القاعده ناظر بر عملکرد رئیس جمهوری است و راسا هم می تواند در این زمینه ورود کند. حال آنکه پرونده هایی علیه آقای احمدی نژاد از مجلس گذشته و برخی جاهای دیگر در این قوه مطرح است که جا دارد به آنها رسیدگی شود.

رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در پاسخ به اینکه چرا تا کنون به این پرونده ها در قوه قضاییه رسیدگی نشده است؟، گفت: این را دیگر مسئولان قضایی باید پاسخ بدهند. الان که دولت یازدهم هم به عملکرد دولت قبل اعتراض دارد و کار به شکایت آقای احمدی نژاد رسیده، دیگر وقت رسیدگی به این پرونده هاست. البته همانطور که مذاکرات هسته ای 22 ماه طول کشید، این مورد هم ممکن است طولانی شود. بالاخره بررسی مستندات پرونده و بازجویی از افراد امر زمان بری است.

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این موضوع بار دیگر به «بگم»، «بگم» های احمدی نژاد بیانجامد؟ف گفت: این را دیگر باید از خود آقای احمدی نژاد بپرسید! اما اگر احمدی نژاد حرفی برای گفتن داشت، ابایی برای بازگو کردنش نداشت و تا حالا گفته بود. کما اینکه در مناظره های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری سال 88  هم از آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری و فرزندانشان نام برد و ابایی برای هتک حرمت دیگران نداشت.

 

اخبار سیاسی  - خبرآنلاین