ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عنایتی: تعطیلی‌های لیگ به ما ضربه می‌زند


کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان معتقد است که تعطیلی‌های مکرر لیگ به فوتبال ما لطمه می‌زند.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا عنایتی در مورد دیدار روز جمعه تیم‌های سیاه‌جامگان و سپاهان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: از زمانی که فرهاد کاظمی هدایت سیاه‌جامگان را بر عهده گرفته است تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است و با این وضعیت باید جمعه به مصاف قهرمان چند دوره لیگ برتر برویم. امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل سپاهان به نمایش بگذاریم. ما می‌خواهیم جمعه شب با امتیاز از اصفهان به مشهد برگردیم.

وی در خصوص وضعیت سیاه‌جامگان تا هفته هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: مسلماً سیاه‌جامگان هم مانند تیم‌های دیگر نوسانات زیادی در نتیجه‌گیری داشته است اما با توجه به تجربه زیاد فرهاد کاظمی می‌توانیم به نتیجه‌گیری تیم امیدوار باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: ما در جدول رده‌بندی لیگ سیزدهم هستیم، اما با سه امتیاز می‌توانیم تا رده ششم بالا بیاییم. به نظر من از الان نمی‌شود در مورد جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی قضاوت کرد. تا پایان لیگ فرصت فراوانی باقی مانده است و ما هم می‌توانیم با توجه به فوتبال خوبی که ارائه می‌دهیم خودمان را در جدول بالا بکشیم.

عنایتی در مورد تعطیلی‌های متعدد لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی گفت: این خوب نیست که لیگ پشت سر هم تعطیل شود، البته وقتی حرف از تیم ملی می‌شود باید سر تعظیم مقابل آن فرو بیاوریم، اما تعطیلی‌های مکرر لیگ به کیفیت فوتبال ما ضربه می‌زند.


ویدیو مرتبط :
گل رضا عنایتی به برق شیراز لیگ سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: تعطیلی لیگ را به فرصت تبدیل کردیم



 

 

 

دایی: تعطیلی لیگ را به فرصت تبدیل کردیم

 

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن اردوی چهار روزه مشهد بعد از ظهر جمعه به تهران بازگشت.

اردویی با 5 جلسه تمرین که علی دایی، سرمربی این تیم نتایج آن را برای پرسپولیس مثبت ارزیابی می‌کند و اطمینان ‌می‌دهد نتایج این اردو در ادامه بازی‌های لیگ، مشهود خواهد بود و به کمک پرسپولیس می‌آید.

دایی پیش از ترک مشهد درباره ارزیابی‌اش از این اردو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفتگویی انجام داد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

*چرا مشهد را برای برگزاری اردوی پرسپولیس انتخاب کردید؟

ما باید برای از بین بردن اثرات سوء تعطیلی لیگ برتر، برنامه منظمی داشته باشیم. یکی از برنامه‌های ما هم اردوی مشهد بود. مشهد امسال نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد و این بهانه‌ای شد تا در ایام ماه رمضان علاوه بر استفاده از فضای معنوی مشهد از امکانات مناسب این شهر نیز برای برپایی یک اردوی خوب استفاده کنیم. امکاناتی که انصافا به کمک ما آمد و جا دارد از مسوولان این شهر به خاطر همکاری‌هایشان در طول مدت اردو تشکر کنم.

*در مجموع، نتایج این اردو را برای پرسپولیس چطور ارزیابی می‌کنید؟

صددرصد مثبت می‎بینم . ما 5 جلسه تمرین بسیار خوب را در مشهد داشتیم که بازیکنانمان بسیار با انگیزه در آن ظاهر شدند. به نظر من این اردو روی کیفیت کار تیمی ما نتیجه مثبت خواهد داشت. همه سعی ما این بود که تعطیلی لیگ را برای تیم‌مان مدیریت کنیم و با این اردو می‌توانم بگویم شرایط بد تعطیلی لیگ را که تهدیدی برای تیم هاست برای پرسپولیس به یک فرصت تبدیل کردیم.

*غیبت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس در این اردو مشکل ساز نبود؟

مطمئنا نبودن آنها بر کیفیت کار ما تاثیرگذار بود. با این وجود خدا شکر بقیه بچه‌ها آن قدر جدی تمرین کردند و زحمت کشیدند که در مجموع، این اردو را راضی کننده کرد.

* مشکل و یا ناهماهنگی در مشهد و در اردو وجود نداشت؟

خوشبختانه همه چیز خوب بود. ما برنامه خودمان را در تهران کاملا منسجم و مکتوب کرده بودیم. انتطارات مان را از این اردو می‌دانستیم و متناسب با آن برنامه ریزی کرده بودیم. انضباط در تیم ما حرف اول و آخر را می‌زند و بدون داشتن برنامه هم نمی‌توان در هیچ مجموعه‌ای نظم را حاکم کرد. این اردو هم از این قاعده مستثنی نبود و با برنامه‌ریزی دقیقی که برای آن داشتیم به نظرم یکی از اردوی‌های خوب پرسپولیس در فصل جاری، ‌رقم خورد.

*با شناختی که در این مدت از پرسپولیس پیدا کردید فکر می‌کنید حضور این تیم در صدر جدول تداوم خواهد داشت؟

تیم ما پتانسیل بالایی دارد و اطمینان دارم که می‌توانیم تا پایان لیگ صدرنشین جدول باشیم. ما پیش از شروع فصل نیز اردوهای خوب و تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. در طول لیگ هم تمرینات منظم و سختی را داشته و داریم. شرایط امسال برای پرسپولیس شرایط خوبی است و من فکر می‌کنم با پتانسیل‌های موجود در این باشگاه، صدرنشینی و قهرمانی در لیگ،‌ دور از انتظار نیست.

*آقای دایی! با جداشدن اوسال آیا قرار است بازیکنی به تیم اضافه شود؟

ما به غیر از اوسال یک جای خالی دیگر هم داریم و بدون شک در فکر جذب بازیکنانی برای کامل‌تر شدن تیم هستیم. یکی از این دو، جایگزین اوسال است که قطعا به فکرش هستیم. منتها در مورد اوسال هنوز او از لیست خارج نشده است. به محض تعیین تکلیف این موضوع به فکر جذب جایگزین او خواهیم بود.