ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عمل جالب توجه تاجر ایرانی مقیم ترکمنستان


یک ایرانی علاقه‌مند به تیم ملی با چارتر کردن یک هواپیما در ترکمنستان حمایت جالبی از ملی‌پوشان کشورمان انجام داد.

خبرگزاری فارس: درحالی که عصر امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در داش‌آغوز ترکمنستان به مصاف تیم ملی این کشور رفت، اما یکی از ایرانیان مقیم عشق‌آباد حمایت جالبی از تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داد.

محسن پردل یکی از تاجران ایرانی مقیم ترکمنستان به‌دلیل فاصله 600 کیلومتری عشق‌آباد تا داش‌آغوز با اجاره یک هواپیما و چارتر کردن آن حدود 100 ایرانی علاقه‌مند به تیم ملی را از عشق‌آباد به محل بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در داش‌آغوز برد.

در بین این 100 ایرانی علاقه‌مند کارمندان سفارت ایران در عشق‌آباد هم حضور داشتند.

گفتنی است این اقدام تاجر ایرانی مقیم ترکمنستان خودجوش و بدون هماهنگی با فدراسیون فوتبال بود.


ویدیو مرتبط :
جالب توجه کسانی که جک به هم نوعان ایرانی خود می گویند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج ستاره سینمای ایران با یک تاجر ایرانی مقیم لندن



 

 

ازدواج ستاره سینمای ایران با یک تاجر ایرانی مقیم لندن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :مجله پردیس نوشت:ترانه سینمای ایران این روزها بعد از گذشت 10 سال از اکران «من ترانه 15 سال دارم» دوباره با فیلمی از رسول صدر عاملی «زندگی با چشمان بسته» روی پرده سینماها خودنمایی می‌کند.اما زندگی او بر‌خلاف آخرین فیلمش، غمگین نیست؛ بلکه شاد و پر از خنده، شادی، نقل و نبات است. ترانه علیدوستی اواخر تیرماه جشن نامزدی‌اش را برگزار کرد و ترانه عشق و شادی را نواخت. او تابستان پر از جشن و شادی را می‌گذراند.

 

شادی جشن نامزدی به همراه شادی اکران «زندگی با چشمان بسته» که سه سال در انتظار مجوز نمایش بود، حضور دوباره در فیلم پدر سینمایی‌اش رسول صدرعاملی و شادی برگزاری جشن بزرگداشت برای «ترانه» از سوی فیلمیران و... همه و همه تابستان داغ و خاطره‌انگیزی را برای عروس‌خانم ما رغم زده است.

هر چند این روزها برای این‌که در کنار نامزدش علی منصور باشد، ایران نیست و به انگلستان رفته. عروس 28 ساله ما شش هفت سالی از آقا داماد کوچک‌تر است. امیدواریم سکونت این businessman موفق در لندن باعث دوری ترانه از سینمای ایران نشود.

این زوج جوان مراسم نامزدی‌شان را در خانه مادر داماد در ولنجک برگزار کردند و مشغول سپری کردن روزهای تکرار‌نشدنی دوران نامزدی هستند.../انتخاب