ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عمران‌زاده: نیاز به هافبک طراح داریم


مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها بدانند که حضور در شبکه‌های مجازی و توهین به بازیکنان پس از یک نتیجه نامناسب هوادارای نیست.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، حنیف عمران‌زاده درباره استقلال، شرایط خودش و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* در خصوص بازی با استقلال اهواز صحبت کن.

بازی با تیم‌های جوانی مانند استقلال اهواز همیشه سخت است. چند بازیکن از این تیم در نیم‌فصل جدا شدند، اما جوانانی که جانشین آنها شده‌اند با دوندگی خود کمک زیادی به تیم حریف خواهند کرد. در این دیدار اصلاً نباید به جایگاه حریف نگاه کنیم و تنها باید برای بردن وارد زمین شویم.

* در بازی مقابل ذوب‌آهن محروم بودی و دوباره این فرصت را داری که در ترکیب استقلال بازی کنی.

در هر صورت یکسری اتفاقات در هفته‌های گذشته رخ داد که دیگر تمام شده است. این موضوع هم برای من تجربه شد و حالا برای دیدار روز یکشنبه آماده هستم.

* غیبت مهدی رحمتی چقدر در دیدار فردا تاثیرگذار خواهد بود؟

حضور رحمتی درون دروازه استقلال همیشه تأثیرگذار است، اما ما این فصل دروازه‌بان‌های خوبی داریم. مهدی در لیگ ما بهترین است و این روزها در حق وی اجحاف می‌شود. دیگر دروازه‌بان ما در غیاب رحمتی وحید طالب‌لوست که او نیز بسیار آماده است. وقتی در تیمی دو گلر آماده حضور دارند، مطمئناً دل همه به آنها قرص می‌شود.

* ظاهراً از اینکه هواداران استقلال استقبالی از بازی‌ها نمی‌کنند ناراحت بوده‌ای ...

سعی کردم چند خط با هواداران حرف بزنم و از آنها برای حضور در بازی روز یکشنبه و ادامه مسابقات لیگ دعوت کنم. متأسفانه این روزها تماشاگران کمی برای تماشای بازی‌های استقلال به ورزشگاه می‌آیند. البته دو هفته ابتدایی لیگ استقبال خوبی از دیدارهای ما شد و امیدوار بودیم این روند ادامه پیدا کند، اما متأسفانه حتی با اینکه نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر نتیجه گرفته‌ایم، اما باز هم ورزشگاه خالی است.

* رایگان کردن دیدارهای استقلال چقدر می‌تواند به حضور هواداران کمک کند؟

شنیده‌ام که مسئولان باشگاه به دنبال رایگان کردن بازی‌های ما هستند. امیدوارم با رایگان شدن بازی‌ها و حضور پرشور هواداران همه متوجه شوند که مشکل اصلی عدم استقبال هواداران مسائل مالی است یا موضوع دیگری. مطمئناً زمانی که هواداران از بازی‌های رایگان استقبال کنند، همه متوجه دلیل کاهش تعداد هواداران در ورزشگاه می‌شوند. در شهرستان‌ها همیشه جایگاهی که به هواداران اختصاص داده می‌شود مملو از تماشاگر است. به همین دلیل است که ما در بازی‌های خارج از خانه خوب نتیجه می‌گیریم. انتظار ما این است که هواداران برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه بیایند، استقلال متعلق به آنهاست و منِ عمران‌زاده و دیگر بازیکنان و عوامل باشگاه روزی از این تیم می‌رویم.

* مشکلات مالی استقلال حل شده است؟

خدا را شکر در فصل جاری با درایت مدیریت و کمک‌های حامی مالی باشگاه، در شرایط خوبی قرار داریم. در این فصل همه عوامل برای رسیدن به موفقیت فراهم است به جز هواداران که به ورزشگاه نمی‌آیند. بازیکنان جوان و خوبی در استقلال حضور دارند که همدلی و اتحاد بزرگ‌ترین نشانه آنهاست. مدیران باشگاه نیز مرتب برای پیگیری مشکلات تلاش می‌کنند و در تمرینات حاضر می‌شوند. هوادارانی که در سرما و گرما برای حمایت از ما به ورزشگاه می‌آیند، حامیان واقعی ما هستند و ای کاش استقلالی‌ها بدانند که حضور در شبکه‌های مجازی و توهین به بازیکنان پس از یک نتیجه نامناسب هوادارای نیست.

* به نظرت روند خط دفاعی استقلال رو به رشد بوده است؟

ما در سازمان دفاعی استقلال بازیکنان خوبی داریم. مگویان، حاج محمدی، میثم مجیدی، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی و حتی خسرو حیدری که گاهی به دفاع می‌آیند و یا حتی نور افکن که یک بازی به میدان رفت، به شرایط خوب دفاعی استقلال کمک می‌کنند. اگر ما در بازی گل نخوریم، می‌توانیم دروازه همه حریفان را باز کنیم و برنده از میدان خارج شویم. پرویز مظلومی و سایر مربیان نیز تمرینات بسیار خوبی را برای آمادگی خط دفاعی برنامه‌ریزی و سازماندهی می‌کنند و نباید نقش آنها را نادیده گرفت.

* چقدر شانس قهرمانی دارید؟

همان‌طور که کادرفنی استقلال گفته است، من هم به عنوان یک بازیکن معتقدم استقلال نیاز به یک هافبک طراح دارد. با یک هافبک طراح کار ما برای قهرمانی آسان می‌شود. امیدوارم کادرفنی برای جذب این بازیکن تلاش کند، چون 12 فینال پیش روی استقلال است و در هر یک از این بازی‌ها باید برای موفقیت بجنگیم.

* صحبت پایانی؟

خیلی‌ها عملکرد ما را دلیل عدم حضور هواداران می‌دانند که باید به آنها بگویم اینکه گاهی تیم نتیجه نگیرد در فوتبال طبیعی است و نباید با این بهانه‌ها دست از حمایت از استقلال کشید.


ویدیو مرتبط :
ویدیو افشین اسماعیل زاده ،هافبک بازیساز پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به هافبک طراح نیاز دارد


مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه رفتن کرار و ریوالدو ضربه بدی به استقلال بود، گفت: این تیم به یک هافبک طراح نیاز دارد تا بتواند مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار با ابراز رضایت از عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ، گفت: پرویز مظلومی و همکارانش توانستند در نیم‌فصل اول تیم خوبی را روانه میدان کنند و هفته‌ها صدرنشین لیگ بودند و تنها در هفته پانزدهم بود که جای خود را با استقلال صنعتی جابه‌جا کردند.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی استقلال در این فصل یک هافبک طراح بود که متاسفانه بی‌انضباطی‌های کرار و اخراج او از استقلال، ضربه بدی به تیم زد و مظلومی را در موقعیت بدی قرار داد.

ورمزیار گفت: از ابتدای فصل هم استقلال نباید به کرار دلخوش می‌کرد چون او بازیکنی بود که حاشیه‌هایش بسیار بود و همه او را می‌شناختند و نباید او را به خدمت می‌گرفتند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان در خط دفاعی و حمله بسیار خوب بودند و از هماهنگی خوبی برخوردار بودند و یک دروازه‌بان مطمئن به نام رحمتی توانست این تیم را به صدر جدول برساند و هفته‌های پی‌در پی این تیم بالای جدول بود و این مسئله نشان داد که عملکرد کادر فنی استقلال بسیار مثبت بوده است.

وی در خصوص خط هافبک استقلال نیز گفت: مسئولان استقلال یک ماه فرصت دارند تا یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال کشور را در اختیار بگیرند تا او بتواند با توپ‌های خوبی که برای مهاجمان استقلال می‌فرستد، آنها را در موقعیت گل قرار دهد.

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنی به استقلال بپیوندد که هم در حد و اندازه‌های این تیم باشد و هم از لحاظ اخلاقی و رفتاری دوباره مشکلات کرار را به وجود نیاورد.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان یک استقلالی آرزو می‌کنم این تیم در پایان فصل قهرمان لیگ شود تا بتواند سهمیه آسیا را کسب کند.