ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عمران‌زاده:رحمتی در حل شدن مشکلم نقش داشت/می‌خواهیم ستاره سوم را بگیریم



عمران‌زاده,تمدید قراردادعمران زاده با استقلال,مهدی رحمتی,فتح الله زاده

از پرسپولیس پیشنهاد هم داشتم به آن فکر نمی‌کردم

عمران‌زاده:رحمتی در حل شدن مشکلم نقش داشت/می‌خواهیم ستاره سوم را بگیریم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: رحمتی در حل شدن مشکلم و ماندنم در استقلال نقش داشت.

حنیف عمران زاده در گفت و گو با  فارس در خصوص تمدید قرارداد خود با استقلال اظهار داشت: من چند سالی است که در این تیم هستم و از وضعیت فنی خود در این تیم راضی بودم ولی این اواخر به مشکل مالی خورده بودم و می خواستم اول طلب سال گذشته ام پرداخت شود.

وی افزود: برای تصمیم گیری دو دل شده بودم اما با صحبت هایی که مهدی رحمتی، علی امیری و خود آقای فتح الله زاده با من داشتند تصمیمم خود را گرفتم. من به خاطر هواداران و اینکه استقلال بتواند ستاره سوم را با همدلی همه بازیکنان و کادرفنی بگیرد تصمیم گرفتم در این تیم بمانم. البته دو پیشنهاد خوب داشتم اما در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم و باید بگویم که رحمتی در حل شدن مشکل نقش داشت.

وی در خصوص اینکه گفته می شود از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته است، گفت: من پیشنهادی نداشتم و اگر هم داشتم به آن فکر نمی کردم چون در استقلال راحتم.

عمران زاده در مورد اینکه دیگر مشکل مالی با استقلال ندارد، گفت: ما سر همه چیز با هم به توافق رسیدیم. به امید خدا که مشکلی پیش نمی آید.

این مدافع در مورد اینکه پژمان منتظری از استقلال جدا شده است، گفت: پژمان یکی از گزینه های اصلی باشگاه برای ماندن بوده اما برای او آرزوی موفقیت می کنم. در هر صورت ما باید تلاش کنیم که استقلال در آسیا قهرمان شود.

عمران زاده در خصوص اینکه استقلال دیر تمرینات خود را آغاز کرده، اظهار داشت: اتفاقا با توجه به تعویق لیگ ما به موقع شروع به تمرین کردیم و می توانیم خود را به سایرین برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی در تمرین شرکت می کند، گفت: اگر امیر قلعه نویی اجازه دهد می خواهم به شمال بروم و از شنبه در تمرین شرکت کنم. باید از کادرفنی اجازه بگیرم./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خوش و بش رحمتی و عمران زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده: یاسر القحطانی را می زنم،چون به مهدی رحمتی فحاشی کرد!



عمران‌زاده: یاسر القحطانی را می زنم،چون به مهدی رحمتی فحاشی کرد!/هواداران به ورزشگاه بیایند تا الهلالی ها 'کپ' کنند

حنیف عمران زاده می گوید که تصمیم گرفته تا یاسر القحطانی را به دلیل بی حرمتی در بازی رفت بزند.

 

 حنیف عمران,استقلال الهلال

به گزارش خبرآنلاین؛مدافع بلند قامت استقلال پس از پایان تمرین یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت:« قطعا روز سه شنبه بازی سختی را مقابل الهلال خواهیم داشت.البته امیدوارم طرفداران در این بازی ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بیایند تا الهلالی ها مثل ورزشگاه یادرگار امام(ره) تبریز از دیدن آنها کپ کنند.»

او این را گفت و ادامه داد:«در این بازی اگر یاسر القحطانی مقابل مان  بازی کند او را می‌زنم.در بازی رفت او چند بار پای من را زد و به مهدی رحمتی هم فحاشی کرد.به همین دلیل این بی ادبی او را تلافی می کنم.»

حنیف که از سوی قلعه نویی از مصاحبه های جنجالی منع شده بود باید دید با این حرفش چه سرنوشتی خواهد داشت.

او در پایان ابزار امیدواری کرد که بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران را اشتباه اعلام نکند:«امیدوارم بلندگوی ورزشگاه 45 هزار تماشاگر را به اشتباه 25 هزار نفر اعلام نکند. در بازی با العین 45 هزار نفر به ورزشگاه آمدند اما بلندگوی ورزشگاه تنها 20 هزار نفر اعلام کرد.»/خبرآنلاین