ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عمران‌زاده: به آقایان ثابت شد مردم از گرانی بلیت‌ها ناراضی‌اند نه کیفیت بازی‌ها



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,اخبار جدید

مدافع تیم استقلال گفت: مدام می‌گفتند که مردم دیگر فوتبال نگاه نمی‌کنند اما به آقایان ثابت شد که مردم از گرانی بلیت‌ها می‌نالند.

به گزارش تسنیم، حنیف عمران‌زاده در خصوص برتری ۲ بر یک استقلال مقابل گسترش فولاد، حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه و ... صحبت‌ کرد.

* چرا استقلال نیمه دوم بازی با گسترش فولاد افت کرد؟
بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول قابل قبولی داشتیم. گسترش فولاد از خط دروازه تا نوک حمله بازیکنان خوبی داشت و تیم‌های فراز کمالوند تاکتیکی هستند. ما افتی نکردیم اما با ۱۰ نفره شده حریف، بچه‌ها بازی را شُل کردند و متاسفانه دقایق آخر گل خوردیم.

* نظرت در مورد حضور هواداران در این بازی چیست؟
صاحب اول و آخر این تیم هواداران هستند. آنها در این بازی سنگ تمام گذاشتند و به آقایان ثابت شد که بحث کیفیت بازی‌های لیگ نیست که تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند، بلکه گرانی بلیت‌ها است. ورزشگاه آزادی بیرون شهر قرار دارد و تصور کنید یک هوادار باید هزینه رفت‌و‌آمد و خورد و خوراک را بدهد که نزدیک به ۶۰ هزار تومان برای او تمام می‌شود. وقتی بازی‌ها را در وسط هفته بگذارند، معلوم است کسی به ورزشگاه نمی‌آید. طرف پیش خودش می‌گوید تا عصر سرکار است و خسته و کوفته نمی‌تواند به ورزشگاه برود. در چنین وضعیتی او تصمیم می‌گیرد در منزلش بازی را تماشا کرده و چای هم بخورد! قطعا تحلیل او منطقی است اما اگر بازی در روز تعطیل باشد، هر فردی استراحت  می‌کند و عصر به ورزشگاه می‌آید تا بازی تیمش را تماشا کند. هر چقدر هم طرفدار به قول معروف «دوآتشه» تیم محبوبش را دوست داشته باشد نمی‌تواند وسط هفته کار و زندگی‌اش را رها کند و به ورزشگاه برود. مدام می‌گفتند که مردم دیگر فوتبال نگاه نمی‌کنند اما به آقایان ثابت شد که مردم از گرانی بلیت‌ها می‌نالند.

* فکر می‌کردی از بازی استقلال استقبال شود؟
اصلا تصور نمی‌کردم این همه جمعیت به ورزشگاه بیاید. طبقه دوم قیامت بود و جا برای نشستن نبود. سؤال من از مسئولان این است که چرا باید ۱۰ هزار نفر بیرون ورزشگاه بمانند و نتوانند بازی را ببینند؟ زمانی که ۳ هزار نفر به ورزشگاه می‌رفتند همه انتقاد می‌کردند که به فکر فوتبال باشید اما اکنون که مردم به ورزشگاه می‌آیند اجازه نمی‌دهند وارد ورزشگاه شوند. در همه جای دنیا کاری می‌کنند که هواداران بیشتری به ورزشگاه بروند اما اینجا کاری می‌کنند که ۱۰ هزار نفر بیرون بمانند. حداقل باید بلیت فروشی طبقه اول را کاغذی می‌کردند تا طبقه اول هم مثل طبقه دوم پر می‌شد.

* حضور تماشاگران بین پرسپولیس و استقلال کُری زیادی ایجاد کرده است.
روز جمعه به همه ثابت شد که استقلال چقدر طرفدار دارد. دیگر کُری‌خوانی مفهومی ندارد چون هم برای پرسپولیس و هم استقلال تماشاگر آمد.

* چه نظری در مورد حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه داری؟
خدا را شکر پا قدم آقافرهاد خوب بود و بازی را بردیم. او محبوب‌ترین فرد استقلالی است و پیش از بازی و پایان مسابقه به همه بازیکنان روحیه داد و بابت برد گسترش فولاد تشکر کرد. حضور مجیدی باعث شد هواداران زیادی هم به ورزشگاه بیایند.

* چه مکالمه‌ای بین‌تان رد و بدل شد؟
او به سیبیل‌های من گیر داد که چرا سیبیل گذاشته‌ام. من روی حرف آقا فرهاد حرف نمی‌زنم و به زودی سیبیل‌هایم را می‌زنم!

 * در بازی با گسترش چه اتفاقی افتاد که با امید ابراهیمی درگیری لفظی پیدا کردی؟
من با ابراهیمی درگیری نداشتم.

* پس چرا با عصبانیت به توپ ضربه زدی؟
در آن لحظه به خاطر اینکه توپ را لو داده بودم، ناراحت بودم.

* قبول داری که اگر مهدی رحمتی پنالتی را نمی‌گرفت، کار برای استقلال سخت می‌شد.
رحمتی آماده است و خیلی به تیم کمک کرده است. خوشبختانه امسال ۲ دروازه‌بان آماده و سرحال به نام‌های رحمتی و طالب‌لو داریم.

* با کارتی که در این بازی گرفتی، باز هم محروم شدی.
الکی کارت زرد گرفتم و برای بازی بعد محروم شدم. جای سؤال دارد که چرا رضا کرمانشاهی داور بازی در آن صحنه به من کارت نشان داد. بازیکن حریف از من رد شد اما گفتند اقدام به تکل کارت دارد. از باشگاه استقلال می‌خواهم که فیلم این صحنه را بازبینی کنند تا در صورتی که کارت زرد درست نبوده درخواست بخشش بدهند.

* از محرومیت‌های این فصل خسته نشدی؟
قانون کارت‌های امسال تنها در فوتبال ما اتفاق افتاده است. یعنی ابتدا بعد از گرفتن ۳ کارت زرد محروم می‌شوی و سری بعد با ۲ کارت زرد. در اسپانیا و خیلی از کشورها چنین چیزی را نمی‌بینیم. این چه قانونی است که لحاظ کرده‌اند؟

 * برخی‌ها اعتقاد دارند که پرسپولیس بهتر از استقلال بازی می‌کند. نظرت چیست؟
هر فردی نظر خودش را دارد. ما نگفتیم که پرسپولیس بد بازی می‌کند اما هر تیمی قرار نیست همیشه خوب بازی کند و روزهای افت هم دارد.

* فکر می‌کنی با برد گسترش فولاد چقدر به قهرمانی نزدیک شده‌اید؟
همه چیز بستگی به خودمان دارد. مطمئنا بدمان نمی‌آید که قهرمان شویم اما تیم‌های دیگر نایستادند که ما قهرمان شویم. امیدوارم تا پایان فصل بتوانیم این روند را ادامه داده و قهرمان شویم.

 

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
پلی استیشن بازی کردن حنیف عمران زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحنه ای از بازی که عمران زاده دلش برای آن تنگ شده / عکس



 اخبار ورزشی - صحنه ای از بازی که عمران زاده دلش برای آن تنگ شده / عکس

مدافع استقلال با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش نوشت: «دلم برای این صحنه توی بازی تنگ شده.»

اخبار,اخبارورزشی,حنیف عمران زاده

 

 اخبار ورزشی - جام نیوز