ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عمران‌زاده: آقای حسن زاده فحاشی ها را در انزلی شنیدی؟



اخبار ,اخبار ورزشی ,تیم استقلال

 

اخبار ورزشی - از خود قلعه نویی سوال کنید، یک کلمه هم در رختکن حرف نزدم
عمران‌زاده: آقای حسن زاده فحاشی ها را در انزلی شنیدی؟

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دیروز در انزلی انواع توهین ها را شنیدیم ولی آقای حسن زاده لطفا در خصوص این توهین ها اعمال قانون کن.

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست سنگین استقلال در انزلی، اظهار داشت: متأسفانه روز خوبی را سپری نکردیم و حریف بهتر از ما بازی کرد در نهایت 3 امتیاز بازی را از دست دادیم ولی من فکر می‌کنم هنوز هم مدعی اول قهرمانی هستیم و اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: انگیزه بازیکنان ملوان فوق‌العاده زیاد بود و آنها با تمام توان بازی کردند اما چیزی که ما را در این مسابقه اذیت کرد فحاشی‌ها و توهین‌هایی بود که شنیدیم.

مدافع تیم استقلال تأکید کرد: آقای حسن‌زاده شما که در ورزشگاه بودید همه فحاشی‌ها را شنیدید حالا هم منتظر واکنشت هستیم. هفته دوم در ورزشگاه آزادی هیچ اتفاقی نیفتاد اما یک امتیاز از ما کسر شد و دیدید که در اهواز این همه علیه پیام صادقیان و محسن مسلمان شعار دادند ولی باز هم آنجا اتفاقی نیفتاد چرا فقط کسر امتیاز برای استقلال و پرسپولیس است؟

مدافع استقلال تأکید کرد: رئیس کمیته انضباطی اصالتا گیلانی است ولی تمام صحبت‌ها را شنید و حتی توهین‌هایی که با زبان گیلکی به ما دادند را متوجه می‌شد. حالا هم منتظر واکنش او هستیم و خدا کند که ایشان در قبال توهین‌هایی که به رحمتی، من، اکبرپور، نوری و اولادی شده واکنش داشته باشد.

مدافع استقلال در خصوص عملکرد مدافعان این تیم نیز، گفت: اولا بگویم من در همان زمانی که تیم مشغول گرم کردن بود از ناحیه دوقلوی پا دچار گرفتگی شدم که در طول بازی نیز منجر به مصدومیتم شد و شرایط سختی را در زمین تجربه کردم.

 

به همین دلیل هم امروز در کلینیک دکتر نوروزی هستم و مشغول فیزیوتراپی. بعید است با این درد بتوانم به تمرین هم بروم. امیرحسین صادقی هم از روز قبل مصدوم بود. مهدی رحمتی را هم که فقط باید می‌دیدید که با چه دست سیاه و کبودی به داخل زمین آمد و بازی کرد البته اینها توجیه نیست و ما باختیم و قبول می‌‌کنیم.

عمران‌زاده در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود در پایان دیدار با قلعه‌نویی درگیری لفظی داشته و حتی بازیکنان با سرمربی استقلال بگومگو کرده‌اند، گفت: مطمئن باشید هیچ حرفی در رختکن نزدم . از خود امیر قلعه نویی سوال کنید عمران زاده در رختکن حرف زده یا نه. من بعد از پایان بازی زیر دوش بودم و خدا می داند که یک کلمه با هیچکس صحبت نکردم.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
هیئت امام حسن مجتبی(ع) منزل آقای حسن زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده: یاسر القحطانی را می زنم،چون به مهدی رحمتی فحاشی کرد!



عمران‌زاده: یاسر القحطانی را می زنم،چون به مهدی رحمتی فحاشی کرد!/هواداران به ورزشگاه بیایند تا الهلالی ها 'کپ' کنند

حنیف عمران زاده می گوید که تصمیم گرفته تا یاسر القحطانی را به دلیل بی حرمتی در بازی رفت بزند.

 

 حنیف عمران,استقلال الهلال

به گزارش خبرآنلاین؛مدافع بلند قامت استقلال پس از پایان تمرین یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت:« قطعا روز سه شنبه بازی سختی را مقابل الهلال خواهیم داشت.البته امیدوارم طرفداران در این بازی ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بیایند تا الهلالی ها مثل ورزشگاه یادرگار امام(ره) تبریز از دیدن آنها کپ کنند.»

او این را گفت و ادامه داد:«در این بازی اگر یاسر القحطانی مقابل مان  بازی کند او را می‌زنم.در بازی رفت او چند بار پای من را زد و به مهدی رحمتی هم فحاشی کرد.به همین دلیل این بی ادبی او را تلافی می کنم.»

حنیف که از سوی قلعه نویی از مصاحبه های جنجالی منع شده بود باید دید با این حرفش چه سرنوشتی خواهد داشت.

او در پایان ابزار امیدواری کرد که بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران را اشتباه اعلام نکند:«امیدوارم بلندگوی ورزشگاه 45 هزار تماشاگر را به اشتباه 25 هزار نفر اعلام نکند. در بازی با العین 45 هزار نفر به ورزشگاه آمدند اما بلندگوی ورزشگاه تنها 20 هزار نفر اعلام کرد.»/خبرآنلاین