ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی:همه باید به نظر کی‌روش احترام بگذارند/ از امروز تیم ملی را حمایت می‌کنم



حمایت علی کریمی ازتیم ملی

علی کریمی:همه باید به نظر کی‌روش احترام بگذارند/ از امروز تیم ملی را حمایت می‌کنم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه همه باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذارند گفت: من هم از امروز به عنوان یک تماشاگر تیم ملی را حمایت و دعا می کنم.

به گزارش مهر، علی کریمی ضمن بیان این مطلب افزود: همه می‌دانیم که تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد. همه باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و با حمایت کردن تیم بتوانیم به بازیکنان در صعود به جام‌جهانی کمک کنیم.

کریمی که این پیام را از طریق کد هواداری‌اش اعلام کرد ادامه داد: من هم از امروز به عنوان یک تماشاگر، تیم ملی را حمایت و دعا می‌کنم و امیدوارم به جام‌جهانی راه پیدا کنیم تا دل همه ایرانیان شاد شود.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی باید روز 14 خردادماه در قطر به مصاف تیم ملی این کشور برود. علی کریمی بعد از بازی فینال جام حذفی خبر خداحافطی اش از فوتبال را اعلام کرد که به همین خاطر کارلوس کی روش او را در فهرست دعوت شدگان قرار نداد./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
‫تمرین امروز تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش 951227‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ علی کریمی به کی روش درباره حضور مجدد در تیم ملی



اخبار ,اخبار ورزشی,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - علی کریمی در پاسخ به کی‌روش: آماده‌ام!

ملی پوش سابق فوتبال در پاسخ به صحبت کی‌روش گفت: آماده‌ام به هر شکلی که شده به تیم ملی کمک کنم.

علی کریمی  درباره اظهار نظر کی‌روش مبنی بر اینکه درهای تیم ملی به روی کریمی باز است، بیان کرد: امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد کی‌روش را بدهم. همان طور که قبلا هم گفته بودم آماده خدمت به تیم ملی کشورم هستم. حال به هر شکل ممکن آماده‌ام کمک کنم.

وی افزود: در گذشته نیز گفته بودم که می‌توانم به هر شکلی به تیم ملی ایران کمک کنم. الان هم همین حرف را می‌زنم تا در صورت حضور در تیم، بتوانیم در جام جهانی نتیجه‌ای درخور شان کسب کنیم و بازی‌های خوبی انجام دهیم و باعث شادی دل مردم شویم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین درباره بازی فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، به ایسنا گفت: بازی سختی مقابل فولاد داریم. فولاد جزو تیم هایی است که فوتبال را خوب بازی می کند اما مطمئنم حضور هوادارانمان در ورزشگاه می تواند ما را در رسیدن به هدف که همان قهرمانی است کمک کند. به همین دلیل فردا منتظر حضورشان در ورزشگاه هستیم.
اخبار ورزشی - ایسنا