ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی دست به قلم شد+ عکس



علی کریمی دست به قلم شد+ عکس

چهره برخی بازیكنان در حین مطالعه نتایج تست ها جالب است و انگار كه آنها كارنامه تحصیلی به دست دارند و نمرات شان را چك می كنند.

تصاویر علی کریمی , تست پزشکی بازیکنان فوتبال
بازیكنان تراكتورسازی بعد از پایان یك دوره سخت تمرینی و البته دو سه بازی تداركاتی تست پزشكی دادند تا كادر فنی از آخرین وضعیت بدنی آنها اطلاعات جدیدی به دست بیاورد .
چهره برخی بازیكنان در حین مطالعه نتایج تست ها جالب است و انگار كه آنها كارنامه تحصیلی به دست دارند و نمرات شان را چك می كنند.

تصاویر علی کریمی , تست پزشکی بازیکنان فوتبال
در این میان استیل مهدی كریمیان آقای خاص تراكتوری ها كه روی تخت دراز كشیده از همه جالب تر است و البته دست به قلم شدن كریمی هم جالب به نظر می رسد.

تصاویر علی کریمی , تست پزشکی بازیکنان فوتبال
منبع : goal.com


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از علی کریمی maker: farshad balalian

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام برای علی کریمی دست به قلم شد


جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران در پی اعلام خبر خداحافظی علی کریمی دست به قلم شد.

خبرآنلاین: جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران در پی اعلام خبر خداحافظی علی کریمی دست به قلم شد.

این یادداشت را به قلم جواد نکونام مرور می کنیم:

گاهی خبرها را باور نمی‌کنم و این از آن دسته خبرهایی بود که سعی می‌کردم آن را باور نکنم. خداحافظی علی کریمی از فوتبال، برایم قابل باور نبود.

هر چند ما فوتبالیست‌ها می‌دانیم یك روز باید خداحافظی كنیم و دیر یا زود زمانش می‌رسد اما با این حال اگر خودتان را برای خداحافظی بازیكنی سال‌های سال هم آماده كنید، دوباره وقت رفتنش شوكه می‌شوید. وقتی مهدی مهدوی‌كیا آن‌گونه خداحافظی كرد، دلم به درد آمد. دیدن اشك‌های یكی از دوست داشتنی‌ترین و بهترین همبازی‌هایم، درد‌آور بود. امروز هرچند ناراحتى علی را ندیدم اما حس بسیار بدی دارم. امیدوار بودم در مستطیل سبز او را ببینم، وقتی چهارگوشه زمین را می‌بوسد و خداحافظی می‌كند. حالا بسیار دردآور است كه می‌بینم او در خانه، جایی دور از ورزشگاه باید از فوتبال برود. ترسم این است كه برای من هم این اتفاق بیفتد و اگر آن روز از راه برسد، علی كریمی را بیشتر و بیشتر درك خواهم كرد. خداحافظی با پیراهن تیم مورد علاقه‌ات، شیرین‌ترین اتفاق در زمان تلخ‌ترین خاطره زندگی‌ات است.

بگذارید برایتان بازگو كنم كه من و علی كریمی با هم فوتبال را از باشگاه نفت تهران شروع كردیم؛ سال 1370. در آن سال، هر دو عضو تیم نوجوانان باشگاه بودیم. حالا كه به آن روزها فكر می‌كنم، خداحافظی او برایم غیرقابل باورتر می‌شود. علی در این فوتبال، نامهربانی‌های زیادی دید و امیدوارم روزی او را در پیراهن مربیگری ببینم چون توانایی‌های زیادی دارد. با علی خاطرات زیادی دارم اما بهترین لحظات را در جام ملت‌های 2004 چین و مقدماتی جام‌جهانی‌ 2006 سپری كردیم. در بازی ایران و كره‌شمالی در دور اول مقدماتی جام‌جهانی‌ 2006، از او خاطره‌ای دارم كه هیچ‌گاه فراموش نمی‌كنم. نیمه اول بازی گره خورده بود و رو به علی گفتم: «باید این بازی را در بیاوری». نیمه دوم او دو گل زد و یك پاس گل داد تا بازی را ببریم.

امروز شاید هیچ‌كدام نتوانیم عمق این اتفاق را درك كنیم، بعداً بیشتر قدر اسطوره‌هایمان را می‌دانیم. ما ایرانی‌ها قبلاً این را ثابت كرده‌ایم كه «پهلوان زنده را عشق است» و خیلی زود گل‌ها، دریبل‌ها، دوندگی‌ها و مصدومیت‌های اسطوره‌هایمان را فراموش می‌كنیم اما می‌خواهم قلباً ناراحتی خود را از این تصمیم تلخ بیان كنم. امیدوارم على آخرین اسطوره باشد كه غریبانه از فوتبال می‌رود ولى می‌دانم كه باز هم شاهد خواهیم بود. خوب می‌دانم این خداحافظی «مثل یك زخم» روی قلبش باقی می‌ماند‌؛ قلبی كه سال‌ها برای طرفداران تپید. كریمی تنها متعلق به رنگ خاصی نبود و همیشه احترام همه را برانگیخت. امروز به طور قطع طرفداران استقلال، تراكتورسازی، سپاهان و تمام مردم ایران از خداحافظی او غمگین هستند. به حرمت سال‌ها افتخار‌آفرینی برای فوتبال ایران، قلباً از او تشكر می‌كنیم و به افتخارش از جای خود برمی‌خیزیم. فدراسیون فوتبال باید قدردان علی كریمی باشد و به احترام او، بازی باشكوهی برگزار كند‌؛ هر چند می‌دانم علی به این مسائل فكر نمی‌كند.