ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی در کمیته انضباطی: عزیزمحمدی فرد زحمت کشی است / حسن زاده: رای را به زودی اعلام می کنیم



 

علی کریمی در کمیته انضباطی: عزیزمحمدی فرد زحمت کشی است / حسن زاده: رای را به زودی اعلام می کنیم

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «جلسه کمیته انضباطی برای بررسی اظهارات کریمی برگزار شد که به زودی رای نهایی این نشست صادر می شود.»

به گزارش جام نیوز، اسماعیل حسن زاده پس از برگزاری نشست اعضای این کمیته به منظور بررسی اظهارات علی کریمی بعد از بازی جام حذفی مقابل استقلال اظهار داشت: «این نشست به منظور بررسی اظهارات بازیکن پیروزی بعد از بازی جام حذفی با تیم استقلال بود که پس از پایان بازی، علی کریمی ضمن اعتراض به نحوه برگزاری بازی ها، از شخص رئیس سازمان لیگ نیز گلایه کرده بود و علی رغم اینکه عزیزالله محمدی هیچ شکایتی از وی نداشت، اما ما طبق بند 2 ماده 23 آئین نامه انضباطی او را به این کمیته دعوت کردیم تا توضیحات لازم را در خصوص مواردی که مطرح کرده بود، ارائه دهد.»

وی افزود: «کریمی در این نشست اظهار داشت که با توجه به شرایط باشگاه و نتایج نا مطلوب و شرایط بدی که بر تیم حاکم بود، از برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاد کردم. متاسفانه پس از 120 دقیقه تلاش و جنگدگی از برگزاری این دیدار، انتقاد کردم و این در حالی است که مدیرعامل باشگاه قبل از بازی و با حوصله، آرامش و با تجربه ای که داشت از رئیس سازمان لیگ انتقاد کرد. به شخصه به عزیز الله محمدی احترام می گذارم. او فرد زحمت کشی است و برای فوتبال ایران فعالیت های مفیدی انجام داده است. در واقع منظور من از انتقادات از بعد فنی بود و نه چیز دیگری. چرا که در کشورهای دیگر شاهد هستیم در زمان و روز بازی عدالت اجرا می شود، در صورتی که تیم استقلال در 12 بازی بعد از ما به مصاف حریفان خود رفته و این در سایر لیگ های حرفه ای کشور دیده نمی شود.»

حسن زاده در پایان بیان کرد: «پس از شنیدن اظهارات علی کریمی و ابراز ناراحتی وی از موارد مطرح شده، رای نهایی را به زودی اعلام خواهیم کرد.»

از سوی دیگر، علی کریمی پس از این جلسه گفت: «با توجه به اینکه دیدار خوبی را با مسئولان کمیته انضباطی داشتم در حال حاضر تابع تصمیمات این کمیته خواهم بود.»

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: «خوشبختانه در فضای بسیار دوستانه با مسئولان کمیته انضباطی گفتگو کردیم. من انتقاداتی داشتم که همگی آنها فنی بود. این موضوع را به شخص آقای حسن‌زاده گفتم.»

وی افزود: «ایشان هم همه حرف های مرا با صبر و حوصله زیاد شنیدند و الان هم بنده تابع تصمیمات کمیته انضباطی هستم.»


ویدیو مرتبط :
اعلام رای کمیته انضباطی درباره محسن قهرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن زاده: علی کریمی باید به کمیته انضباطی بیاید



 

 

حسن زاده: علی کریمی باید به کمیته انضباطی بیاید

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که علی کریمی برای توضیح در مورد اتفاقات دربی 73 هفته آینده به کمیته انضباطی احضار می شود.

اسماعیل حسن‌زاده در جلسه بعدازظهر دوشنبه کمیته متبوعش به این جمع بندی رسیده‌اند که علی کریمی را برای ادای پاره‌ای از توضیحات احضار کنند و بر این اساس کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هفته آینده به کمیته انضباطی می‌رود تا پاسخگوی اظهارات خود پس از دربی 73 باشد.

وی در خصوص زمان صدور رای کمیته انضباطی در خصوص حواشی و اتفاقات دربی 73 و همچنین اظهارات علی کریمی علیه عزیزالله محمدی گفت: «جلسه روز دوشنبه بعدازظهر کمیته انضباطی پس از بررسی گزارشات و مستندات حواشی دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس، منجر به تعیین هفت مورد تنبیه و دو مورد تشویق شد.»

حسن زاده در ادامه افزود: «بنابراین پس از جمع بندی نهایی تا امروز سه شنبه و یا شنبه هفته آینده در خصوص حواشی دربی 73 و همچنین تشویقهایی که باید توسط کمیته انضباطی صورت گیرد، اعلام رای خواهیم کرد.»

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص اظهارات علی کریمی علیه رئیس سازمان لیگ برتر که پس از دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی توسط وی بیان شد، خاطر نشان کرد: «قرار شده بود که در جلسه کمیته انضباطی با توجه به گزارشات، فیلم ها و مستندات موجود در خصوص اظهارنظرهای علی کریمی بحث و تصمیم گیری شود تا در خصوص احضار و یا عدم احضار وی به جمع بندی برسیم.»

حسن‌زاده در ادامه افزود: «این موضوع در جلسه بعدازظهر دوشنبه کمیته انضباطی بررسی شد و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که علی کریمی را برای ادای پاره‌ای از توضیحات در خصوص اظهارنظر وی در مورد عزیزالله محمدی به کمیته انضباطی احضار کنیم.»

وی در خاتمه تصریح کرد: «با توجه به اینکه روز گذشته در خصوص احضار علی کریمی به جمع بندی رسیدیم قطعا احضار وی در هفته جاری نخواهد بود و به هفته آینده موکول می‌شود.»