ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی به خودش طعنه زد؟



اخبار ورزشی - علی کریمی به خودش طعنه زد؟

آخرین مطلب منتشر شده توسط کاپیتان اسبق تیم ملی در یک شبکه اجتماعی، ابهاماتی در بر دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی کریمی صبح امروز با انتشار یک قاب نوشتاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیام مبهمی را به مخاطبان و طرفدارانش داد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , علی کریمی

 
 در تصویر قاب نوشتاری کریمی آمده: «در دنیا فقط یک نفر وجود دارد که باید همیشه از او بهتر باشید و آن کسی نیست جز گذشته خودتان».

انتشار چنین جمله ای از سوی علی کریمی بسیار جالب است. او چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود: «اگر به گذشته برگردیم، برخی کارها را تکرار نمی کنم مثلا دیگر به کلمن آب در جام جهانی 2006 و در حاشیه بازی با پرتغال لگد نمی زنم».

آن حرف ها و این جمله ای که منتشر کرده در کنار هم می تواند معانی جالبی داشته باشد؛ شاید کریمی می خواهد از این به بعد آدم  کم اشتباه تر از گذشته باشد؟!
اخبار ورزشی - خبرآنلاین
 


ویدیو مرتبط :
نام علی خودش ز نمکدان فاطمه است-شب سوم فاطمیه اول-کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی به دستیارهای برانکو طعنه زد؟


علی کریمی می گوید پرسپولیس برای سال بعد خوب بسته شده و البته می گوید دستیاران برانکو اساتید هستند و فعلا تیم نیازی به او ندارد!

خبر آنلاین: علی کریمی درباره برنامه‌ریزی لیگ برتر و قرعه‌کشی این مسابقات گفت: لیگ برتر در فصل گذشته با برنامه‌ریزی خوبی برگزار شد و بازیکنان جوان خوبی هم به تیم‌ها اضافه شدند. امیدوارم در لیگ پانزدهم هم شاهد این چنین برنامه‌ای و جوانگرایی باشیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان بدی را نگرفته است و در کنار آن بازیکنان خوب فصل گذشته را حفظ کرده است. بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند از بهترین بازیکنان تیم های فصل قبلشان هستند و امیدوارم به سرعت با تیم هماهنگ شوند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم پرسپولیس مثل گذشته احیا شود و دل هواداران را شاد کند.

او درباره بازگشت مظلومی به نیمکت استقلال نیز اظهار کرد: برای مظلومی هم آرزوی موفقیت دارم، نباید از گذشته صحبت کنیم و باید آینده را درنظر بگیریم؛ چرا که در گذشته اتفاقات زیادی افتاده که خوشایند هریک از دو تیم است. طبیعتا اتفاقات گذشته از آن گذشته است و باید برای استقلال و پرسپولیس جدید زحمت زیادی بکشند.

کریمی اضافه کرد: در سال جدید بازی‌های مقدماتی جام جهانی و مقدماتی المپیک را پیش رو داریم و هر دو تیم کار سختی برای صعود به این بازی‌ها دارند.

بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت در پاسخ به اینکه چه زمانی به نیمکت این تیم اضافه می شود گفت: در حال حاضر اساتید این تیم در راس کار هستند و پرسپولیس را زیر نظر دارند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شرایط را نسبت به گذشته بهبود ببخشند و هواداران را خوشحال کنند.