ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی بر سر دو راهی اسپانیا و آلمان



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

ستاره محبوب فوتبال ایران این روزها فقط و فقط به یک چیز فکر می کند؛ شرکت در کلاس های حرفه ای مربیگری در اروپا.

 هر چند مسئولان پرسپولیس به علی کریمی پیشنهاد همکاری داده اند اما جادوگر تصمیم خود را گرفته و قصد دارد سفری 5 یا 6 ماهه به اروپا داشته باشد.

اگر چه کریمی در بوندس لیگا توپ زده و می تواند در کلاس های مربیگری آلمان شرکت کند منتهای مراتب شنیده می شود که پیشنهادی خوب از کشوراسپانیا رسیده که جادوگر سوای شرکت در کلاس حرفه ای سر تمرین یک تیم بزرگ لالیگایی هم حاضر شود.

بر همین اساس شنیده می شود که کریمی بر سر دو راهی مانده است؟!

 اخبار ورزشی  -  رادنیوز
 


ویدیو مرتبط :
علی کریمی در مقابل آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخبار بد از اسپانیا و پرسپولیس/مسعود 6 هفته خانه نشین است;علی کریمی 4 هفته



خبر بد از اسپانیا/مسعود 6 هفته خانه نشین است نه دو هفته!+عکس

آزمایشات جدید از پای شجاعی نشان می دهد مصدومیت او بسیار جدی تر است.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش ستاره ها؛ سایت دی ناوارا گزارش داد شجاعی نزدیک به 6 هفته نمی تواند اوساسونا را همراهی کند. بدشانسی های این بازیکن ظاهرا تمامی ندارد. 

در حالی که پزشکان اوساسونا پیش بینی کرده بودند به احتمال زیاد این بازیکن دو هفته بیرون خواهد بود آزمایشات جدید روی پای این بازیکن نشان داد او نزدیک به یک ماه و نیم از میادین به دور خواهد بود و نمی تواند برای قرمزهای شهر پامپلونا بازی کند. شجاعی سال گذشته نیز با شکستگی انگشت پا مواجه شد و بعدها به دلیل عفونت این انگشت، مجبور شد دوباره جراحی کند و نزدیک به یکسال از میادین دور باشد. او هفته گذشته در جام حذفی برای اوساسونا بازی خوبی مقابل خیخون انجام داد و تحسین رسانه های پامپلونا را برانگیخت ولی دوباره مصدومیت به سراغش آمد./ستاره ها 

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

علی کریمی ۴ هفته نمی‌تواند بازی کند

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و محمد قاضی روزی دو جلسه فیزیوتراپی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، وجیه الله چشمه سری  گفت: جواب عکس MRI علی کریمی آمده و او با پارگی درجه دو همسترینگ مواجه شده و حدود چهار هفته از میادین دور خواهد ماند.

وی افزود: علیرضا نورمحمدی از ناحیه چهار سر دچار التهاب شده و تحت درمان است. محمد قاضی هم روزی دو جلسه فیزیوتراپی را در دستور کار دارد. حمیدرضا علی عسگری امروز همچون دیگر بازیکنان دور زمین دوید و مشکلی برای تمرینات گروهی نخواهد داشت.

چشمه سری در خصوص مصدومیت مهرزاد معدنچی تصریح کرد: بر اثر تکلی که از پشت روی پای او زده شد، وی از ناحیه مچ و زانو دچار پارگی لیگامنت داخلی شده و باید درمان شود.

در حالیکه پزشک پرسپولیس مدت غیبت کریمی را یکماه عنوان کرده اما این بازیکن هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و البته جدا از سایر بازیکنان تمرین می‌کند./فارس