ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی برف مونیخ را دید ولی استیلی بازی راه آهن را ندید



 

علی کریمی برف مونیخ را دید ولی استیلی بازی راه آهن را ندید

 

برخی معتقدند که دلیل عدم موفقیت استیلی فقدان آرامش و فشار رسانه ای بوده است.

به گزارش جام نیوز، داستان بی مهری های نشریه کیکر، پرطرفدارترین هفته نامه ورزشی آلمان با ایرانیان شاغل در بوندس لیگا موجب آزردگی فوتبال دوستان ایرانی شده بود که پس از پیوستن علی کریمی به بایرن مونیخ این غرض ورزی به اوج خود رسید.

مطبوعات و اهالی فوتبال آلمان به شدت در برابر سرمربی وقت بایرن برای این خرید موضع گیری کرده بودند به طوری که بلافاصه پس از پیوستن کریمی به بایرن بود که این نشریه تیتر زد «کریمی برف مونیخ را نخواهد دید!»

کریمی نه تنها برف مونیخ را دید، بلکه با بازی های درخشانش هافبک تیم ملی فوتبال آلمان را در بایرن نیمکت نشین کرد و قراردادش را یک فصل دیگر با تیم اول آلمان تمدید کرد و در نهایت با این تیم به قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی آلمان رسید و پاسخ منتقدان خود را در زمین داد و مزد تصمیم درستش را گرفته و به اوج قله افتخار رسید.

اما ماجرای سرمربی مستعفی پرسپولیس با کاپیتانش 360 درجه(!) توفیر داشت. استیلی هم در بدو ورود عملکردش منتقدان زیادی به همراه داشت اما در نهایت نه تنها خودش کنار رفت، بلکه مدیریت باشگاه را نیز با عملکردش راهی در خروجی کرد، کمیته فنی را منحل کرد و در این گیر و دار محمد نصرتی و شیث رضایی هم با کمک او آمده بودند بدشانسی آوردند و با محرومیتی طولانی مدت از پرسپولیس کنار گذاشته شدند.

پس از باخت شهرآورد اول وزارت ورزش آقای موقتی و تمامی معاونان و زیردستانش را استعفا داد و شکست سنگین در شهرآورد دوم هم آخرین یادگار پاسبان بهشت را مجبور به کناره گیری کرد.

استیلی که زیرپای دنیزلی و قطبی و دایی نشسته بود تا جای این سه را بگیرد، رنگ بازی هفته شانزدهم برابر راه آهن را ندید. دست بر قضا یکی از این سه نفر این هفته روبروی تیم سابقش قرار خواهد گرفت و دیگری جدی ترین گزینه برای جایگزینی او روی صندلی هدایت پرسپولیس است.

با توجه به شکست تلخ هفته قبل برابر استقلال انتظار حضور چند ده هزار نفری پرسپولیسی ها در ورزشگاه نمی رود. هرچند خیلی دیر ولی بالاخره آنها توانستند بخشی از خواسته های خود را نزدیک به واقعیت یافته و قرار است تا نیم فصل سرمربی بزرگ خارجی را روی نیمکت تیم محبوب خود ببینند.

فردا آزادی تا دلتان بخواهد پرسپولیسی دوآتشه خواهد دید. از پرسپولیسی های فعلی که بگذریم، پرسپولیسی های روبرو هم کم نیستند، از محمدحسن انصاری فرد و علی دایی گرفته تا یحیی گل محمدی و حسن رودباریان و عبدی و فرشید کریمی و... با این اوصاف فردا در آزادی خبری جز خوش و بش و رد و بدل شدن گل و شیرینی و بوسه نخواهد بود.


ویدیو مرتبط :
صحبت های قلعه نوعی و استیلی بعد از بازی استقلال،راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیلی: علی کریمی را به راه‌آهن می‌آورم


حتی صحبت حذف راه‌آهن از لیگ برتر و جایگزینی فجرسپاسی به جای این تیم هم مطرح شده بود

آی اسپرت: همزمان با اولین روز آغاز تمرینات راه‌آهن، سرمربی جدید این تیم از جذب علی کریمی در روزهای آینده خبر داد. حمید استیلی در گفتگو با آی‌اسپورت از وضعیت تیم جدیدش برای شرکت در لیگ چهاردهم می‌گوید.

آقای استیلی؛ بالاخره راه‌آهن هم از تعطیلی بیرون آمد. از شرایط باشگاه در حال حاضر بگویید.

باشگاه راه‌آهن در شرایط سختی قرار گرفته بود. با توجه به وضعیت مالکیت و بلاتکلیفی این باشگاه حتی صحبت حذف راه‌آهن از لیگ برتر و جایگزینی فجرسپاسی به جای این تیم هم مطرح شده بود. اما خدا را شکر با ورود مدیران جدید به این باشگاه شرایط کم کم در حال سامان گرفتن است.

با توجه به این‌که راه‌آهن کارش را دیرتر از بقیه تیم‌ها آغاز کرده نمی‌ترسید که به مشکل بربخورید؟

خب کار کردن در این شرایط ساده نیست اما من هم بی‌تجربه نیستم. من با این شرایط بیگانه نیستم و قبلا هم در استیل‌آذین شرایطی مشابه را تجربه کرده بودم. تعداد زیادی از بازیکنان تیم رفته‌اند و امیدواریم بتوانیم جایگزین‌های خوبی برای آن‌ها پیدا کنیم.

بازیکنان خاصی را هم مد نظر گرفته‌اید؟

مسلما باید بازیکنان زیادی جذب کنیم اما هنوز به جمع‌بندی کاملی نرسیده‌ایم.

با توجه به این‌که حامد فلاح‌زاده به سایپا رفته برای پست دروازه بانی چه برنامه‌ای دارید؟

سعی می‌کنیم یک دروازه‌بان خارجی و باکیفیت را جذب کنیم و البته نیم‌نگاهی هم به وحید طالب‌لو داریم.

صحبت از آمدن علی کریمی به راه‌آهن هم هست. درباره او توضیح می‌دهید؟

با علی کریمی شخصا تماس گرفتم و او را به همکاری دعوت کردم. با توجه به سابقه همکاری قبلی که با کریمی داریم و روزهای خوبی که با هم گذراندیم بسیار امیدوارم که به عنوان بازیکن به جمع ما اضافه شود و فصل خوبی را در کنار هم داشته باشیم.