ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی از خداحافظی‌ پشیمان شد!



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - علی کریمی از خداحافظی‌ پشیمان شد!

علی کریمی برای اینکه به پیشنهاد حمید درخشان مبنی بر بازگشت به فوتبال پاسخ دهدمهلت خواسته و این یعنی اینکه بازیکن سابق تیم ملی برای پشیمانی از خداحافظی پشیمان شده است.

علی کریمی تا چند روز آینده دراینباره تصمیم میگیرد. او را شاید دوباره به عنوان بازیکن در میادین دیدیم. شاید هم به عنوان مربی البته باتیم محبوبش یعنی پرسپولیس.

علی کریمی دیروز نیز در هتل آزادی حضور داشت و با بازیکنان پرسپولیس در لابی هتل روبه رو شد. در این دیدار دوستانه بازیکنان پرسپولیس استقبال گرمی از کاپیتان سابق خود کردند و با او خوش و بش کردند.

حمید درخشان سرمربی جدید پرسپولیس از کریمی خواسته با وجود خداحافظی از دنیای فوتبال به پرسپولیس بیاید و دوباره برای این تیم به میدان برود.

اخبار ورزشی - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
خداحافظی علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد



علی کریمی,خداحافطی علی کریمی از فوتبال

علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی بازیکن و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فینال جام حذفی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وی پس از شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل سپاهان در حالی که گریه می‌کرد اعلام کرد که برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

امروز علاوه بر علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا نیز برای همیشه کفش‌هایش را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

مهدوی کیا,خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال

وداع تلخ مهدوی‌کیا از فوتبال با پیراهن پرسپولیس

مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فینال جام حذفی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی‌کیا همانطور که پیش از این اعلام کرده بود در پایان فینال جام حذفی مقابل سپاهان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. پرسپولیس درحالی به عنوان قهرمانی نرسید که در ضربات پنالتی نتیجه را به سپاهان واگذار کرد.

مهدوی‌کیا که در 5 دقیقه پایانی وقت اضافه در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی را دریافت کرد، نتوانست با قهرمانی وداعی با شکوه داشته باشد و در حالی که ناراحتی در چهره‌اش موج می‌زد با همراهی تعداد زیادی از عکاسان و خبرنگاران چهارگوشه زمین را بوسید و رسما خداحافظی کرد.

مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی اظهار داشت: هواداران و خودم دوست داشتیم تا پرسپولیس با قهرمانی روبرو شود و من با جام از فوتبال خداحافظی کنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
وی در مورد اینکه در دقایق پایانی حاضر شد و دو سانتر خطرناک روی دروازه ‌سپاهان انجام داد و با توجه به آمادگی‌اش آیا می‌توانست زودتر در میدان حاضر شود، تصریح کرد: به هر حال از اول هم قرار بود من کم بازی کنم، متاسفم که نتوانستیم با پیروزی این بازی را به پایان برسانیم.
کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه آیا این آخرین بازی او در ایران خواهد بود، تاکید کرد: بله این آخرین بازی من خواهد بود.

فارس