ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی پروین:نفراتی را دعوت کردیم که هم محبوب هستند هم آماده



اخبار,اخبار ورزشی ,علی پروین

علی پروین در آستانه دیدار تیم فو‌تبا‌ل ستارگان ایران با ستارگان فو‌تبا‌ل جهان با استقبال از چنین دیداری تاکید کرد که حضور ستارگان سرشناس فو‌تبا‌ل جهان در ایران به فو‌تبا‌ل کشور اعتبار می‌بخشد.

علی پروین، مدیر تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران که قرار است روز جمعه این هفته‌ در ورزشگاه آزادی به مصاف ستارگان جهان برود، درباره شرایط تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران پیش از برگزاری این دیدار،گفت: این بازی دوستانه است اما برای ما مهم است.مطمئن باشید با آمادگی کامل وارد این بازی می شویم.

اسطوره فوتبال ایران درباره حضور چهره های محبوب در این بازی گفت: ما مقابل تیم منتخب جهان بازی خواهیم کرد.حضور چهره های محبوب فوتبال جهان به این بازی اعتبار می بخشد.ما هم می خواهیم تیمی قدرتمند روانه این بازی کنیم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. به همین خاطر مجبور هستیم از کسانی برای این بازی دعوت کنیم که چهره‌های محبوب فو‌تبا‌لی باشند و به لحاظ آمادگی نیز در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند. البته این موضوع دلیلی بر عدم توانایی و محبوبیت سایر پیشکسوتان نخواهد بود.

همچنین حسین یاریار، مدیر تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران در این مورد گفت: با تمام احترامی که برای بزرگان فو‌تبا‌ل و پیشکسوتان قائل هستیم باید به این نکته توجه کرد که با توجه به فرصت اندک تا بازی باید در جهت شناسایی و دعوت از آماده‌ترین‌ها به تیم ستارگان ایران اقدام کنیم.

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
علی پروین و دعوت 81 نفر برای بازی پیشکسوتان پرسپولیس-میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب علی پروین به دعوت AFC



علی پروین,دعوت AFC از علی پروین

واکنش جالب علی پروین به دعوت AFC:دم شون گرم که من رو انتخاب کردن/ برام سخته ۱۵ ساعت در هواپیما بنشینم

 علی پروین می گوید انتخاب به عنوان یکی از چهره های برجسته فوتبال آسیا از سوی کنفدراسیون برایش افتخاری بزرگ است اما بعید است که به این سفر برود.

علی پروین در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درباره دعوتش به مراسم کنگره سالانه تشکیلات فوتبال آسیا گفت:«خیلی برایم خوشحال کننده بود. این افتخار بزرگی است که به دست آوردم . از همه آنهایی که زحمت کشیدند و باعث شدند اسم من در این لیست باشد تشکر می کنم و فکر می کنم این یکی از بزرگترین افتخاراتی است که علی پروین داشته. اینکه به یاد من بودند جای تشکر دارد .»

اما آیا علی پروین به این سفر می رود؟ او در این باره می گوید:« راستش بعید می دانم که به این سفر بروم چون این قدر مشغله کاری دارم و اوضاعم مناسب نیست. همین که لطف کردند و ما را قابل دونستن برام ارزشمنده!»

البته قدیم تر ها می گفتند علی آقا از هواپیما می ترسد . آیا این دلیل نرفتن او به سفر مالزی است؟ او در پاسخ به این سئوال می گوید:« دکی؟ من و ترس؟ نه بابا از پرواز که نمی ترسم ولی برام سخته که 15 ساعت تو هوا باشم و تو هواپیما بمونم. باید رعایت سن و سالم رو هم بکنم دیگه!»/خبرآنلاین