ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی پروین در سی.‌سی‌.یو بستری شد



 

 

یك منبع لیبیایی: قذافی به جنوب لیبی فرار كرد

 

فارس: پیشكسوت فوتبال كشورمان صبح روز گذشته در بخش سی.‌سی.‌یو بیمارستان رامسر بستری شد.علی پروین در تعطیلات عید نوروز به همراه خانواده‌اش به رامسر سفر كرده است.

 

وی روز گذشته پس از اینكه احساس دردی از ناحیه قفسه سینه خود كرد و دچار مشكلاتی شد از طرف همراهانش سریع به بیمارستان رامسر منتقل گردید سپس با تشخیص پزشكان برای مراقبت‌های ویژه به بخش سی‌.‌سی.‌یو رفت.

پزشك علی پروین در بیمارستان رامسر گفت: وضعیت نسبی او خوب است و آزمایشات اولیه را برای مداوای وی انجام داده‌ایم.

وی افزود:احتمال دارد كه فشار خون علی پروین از حد نرمال گذشته باشد و یا مشكل دیگری از ناحیه قفس سینه داشته باشد كه پس از ارزیابی‌های انجام شده آن را اعلام خواهیم كرد.

پزشك معالج علی پروین در رامسر اعلام كرد كه هنوز تاریخ دقیق مرخص شدن وی از بیمارستان مشخص نیست.../فارس


ویدیو مرتبط :
بستری شدن مرتضی پاشایی در آی سی یو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزت‌الله انتظامی در سی‌سی‌یو بستری شد



عزت‌الله انتظامی ,وضعیت جسمانی عزت‌الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی در سی‌سی‌یو بستری شد

عزت‌الله انتظامی به‌دلیل مشکلات تنفسی ناشی از آلودگی هوا در بخش سی‌سی‌یو بستری شد.

آقای بازیگر با تأیید این خبر اظهار کرد: از شب گذشته (پنجشنبه، 30 آبان‌ماه) به‌دلیل آلودگی هوا، تنفس برایم بسیار سخت شده است و به همین دلیل، در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان بستری شده‌ام تا پزشکان کنترل بیشتری روی تنفس و قلبم داشته باشند.

او درباره‌ی وضعیت سلامتی‌اش، توضیح داد: حال عمومی‌ام بد نیست و می‌توانم صحبت کنم و غذا بخورم، اما ریه‌هایم کمی با مشکل مواجه شده و تنفس برایم سخت است. همچنین با توجه به این‌که قلبم باتری دارد، برای احتیاط، پزشکان کنترل دقیقی روی فعالیت آن بخش نیز دارند.

انتظامی با تشکر از پزشکان و پرسنل بیمارستان، افزود: آقایان دکتر نصیری و اخوان رسیدگی بسیار خوبی به من دارند و بسیار ورزیده عمل می‌کنند.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در پایان با تأکید دوباره بر این‌که آلودگی هوا باعث بستری شدنش در بیمارستان شده است،گفت: پزشکان تأکید دارند که پس از مرخص شدن از بیمارستان باید به دریا بروم و در تهران نمانم.

/ایسنا