ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی پروین:درد دل‌های هدایتی شنیدنی بود



 

 

 

علی پروین:درد دل‌های هدایتی شنیدنی بود

 

سرمربی سابق تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: برای تکان خوردن بازیکنان استیل آذین درد دل‌های هدایتی قبل از بازی شنیدنی بود.

علی پروین اظهار کرد: بازی زیبا را بین استیل آذین ونفت آبادان دیدیم وبه نظرم یکی از زیبا ترین بازی‌ها لیگ برتر در چند مدت اخیر بود استیل آذین دوست نداشت دیگر در خانه خود ناکام باشد و نفت هم مثل همیشه دوست داشت با یک نتیجه خوب در تهران وضعیت خودش را در بالای جدول محکم کند.

وی ادامه داد: در نیمه اول استیلی‌ها بازی قابل قبولی را انجام دادند اما پس از زدن گل نفت فشار زیادی را آورد که به گل برسد اما به ساختار خوب دفاعی استیل‌آذین برخورد کرد تا به گل نرسد البته اگر کعبی دقت می کرد دو تا گل دیگر می توانست بزند.

پروین ادامه داد : نفت تیم بسیار خوبی نشان داد و به نظر یکی از پدیده‌های لیگ برتر است امیدوارم در بازی‌های بعدی موفق باشد اگر این تیم همیشه مثل نیمه دوم بازی با استیل آذین بازی کند آینده اش درخشان است.

وی در پایان درباره‌ی حرف‌های هدایتی قبل از بازی با نفت در جمع بازیکنان نیز گفت: ایشان برای این تیم از جان مایه می گذارد. همه از طریق پول دولت دنبال تیم چرخاندن هستند اما هدایتی یک بخش خصوصی است به نظرم برای تکان خوردن استیل‌اذین درد دل‌های هدایتی لازم وشنیدنی بود چون تا به امروز خدایی برای بازیکنان کم نگذاشته است امیدوارم استیل آذین که تیم خودمان است موفق باشد.


ویدیو مرتبط :
خاطرات شنیدنی علی پروین از مامان نصرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلخوری حسین هدایتی از علی پروین در ماجرای واگذاری پرسپولیس!



 

اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

حسین هدایتی مالک شرکت استیل آذین ایرانیان این روزها از علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دلخور است.

درحالیکه حسین هدایتی و علی پروین در سال‌های گذشته رفاقت دیرینه‌ای با هم داشتند و همدیگر را در تیم‌های مختلفی مانند استیل آذین همراهی می‌کردند، با این حال در این روزها ارتباط حسین هدایتی با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس چندان حسنه نیست.

بعد از آنکه حسین هدایتی برای خرید باشگاه پرسپولیس و حضور در مزایده با شرکت بهنام پیشروکیش وارد رقابت شد، علی پروین به جای حمایت از هدایتی، به صورت غیرمستقیم از شرکت بهنام پیشرو حمایت کرد، شرکتی که خودش تحت حمایت ضمنی رضا خادم معاون وزارت ورزش است. همین مساله باعث دلخوری هدایتی شده تا رابطه این دو در این روزها شکرآب شود.

این درحالی است که هدایتی پیش از این جلسات مختلفی با پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای دادن نقشهای اجرایی به آنها در باشگاه در صورت برنده شدن در مزایده داشته است. حالا باید دید در صورت برنده شدن هدایتی در مزایده پرسپولیس، آیا ارتباط او و علی پروین رو به بهبودی میگذرد یا خیر.


 اخبار  ورزشی  -  تسنیم