ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی نژاد: به حل مشکلات فدراسیون امیدوارم


مهدی علی نژاد گفت: امیدوارم با کمک مسئولان وزارت ورزش مشکلات مالی فدراسیون ووشو در آینده‌ای نزدیک حل شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون ووشو در حاشیه جلسه امروز مسئولان وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: جلسه امروز مثل همیشه خوب و مفید بود اما فضای کلی آن بیشتر به رشته‌های المپیکی معطوف بود که البته این موضوع تا حد زیادی طبیعی است و لازم است به ورزش‌های المپیکی کشورمان در مدت باقیمانده تا آغاز این رقابت‌ها کمک و مساعدت بیشتری شود.

او همچنین با بیان اینکه تیم ملی ووشو در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی قرار دارد گفت: ما در فدراسیون ووشو با مشکلات مالی جدی‌ای روبرو هستیم که خوشبختانه امروز از سوی مسئولان وزارت ورزش قول حمایت و مساعدت در حل این مشکلات را دریافت کردیم. امیدوارم مسائل مالی فدراسیون تا هفته‌های آینده تا حد زیادی برطرف شود و تیم ملی با پشتوانه قوی‌تری به مسابقات اعزام شود.


ویدیو مرتبط :
راه حل مشکلات کشور، بالاخص مشکلات اقتصادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی نژاد در فدراسیون جهانی ووشو ماند


مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند.

خبرگزاری ایسنا: جلسه هیات رئیسه فدراسیون آسیایی ووشو امروز (یکشنبه) در هتل ارینتال ماکائو برگزار شد. باتوجه به اساسنامه فدراسیون جهانی، قاره ها مسئولیت انتخاب اعضای هیات رئییسه جهانی از قاره های خود را برعهده دارند که براین اساس و برای معرفی اعضای قاره کهن به فدراسیون جهانی از میان 13 نامزد رای گیری انجام شد.

در پایان رای گیری، مهدی علی نژاد، کی از مالزی، مورواکا از ژاپن و چن از چین برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شدند.

علی نژاد که پیش از این نیز عضو هیات رئیسه فدراسیون آسیا بود برای یک دوره چهار ساله دیگر، این کرسی مهم بین المللی را در اختیار خواهد داشت.

وی به عنوان مسوول کارگاه تجدید نظر در اساسنامه فدراسیون آسیا و به روزرسانی آن انتخاب شد. همچنین مطابق اساسنامه جهانی، فک از هنک کنگ به عنوان نایب رییس جهانی معرفی شد.

در ادامه جلسه روند آماده سازی چین برای میزبانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که مردادماه برگزار می شود مورد بررسی قرار گرفت. استعفای هوانگ نایب رییس ویتنامی فدراسیون آسیا نیز مورد قبول واقع شد و مقرر گردید یک نفر از چین جایگزین شود.

سپس مشکلات تایوان برای میزبانی در مسابقات بزرگسالان آسیا در سال آینده مورد بحث قرار گرفت و چنانچه مشکلات از سوی تایوان برطرف نشود، فیلیپین میزبانی را برعهده می گیرد.