ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی كریمی در لیست 18نفره شالكه؛ جادوگر باز هم بازی نكرد



 

 

علی كریمی در لیست 18نفره شالكه؛ جادوگر باز هم بازی نكرد

 

علی کریمی شب گذشته پس از مدت‌ها در جمع بازیکنان شالکه حضور پیدا کرد و بازی دشوار این تیم مقابل والنسیا را از روی نیمکت تماشا کرد.

این مسابقه که ابتدا با برتری والنسیا آغاز شد،‌ با درخشش فارفان با نتیجه 3 بر 1 به سود شالکه تمام شد اما التهاب موجود در بازی اجازه نداد که ماگات برای استفاده از کریمی ریسک کند.

نکته جالب حضور عده زیادی تماشاگر با پلاکارد مخالف ماگات بود که خواستار ترک تیم از طرف وی بودند. با این حال ماگات با وجود نمایش نه چندان خوب در بوندسلیگا در سایر مسابقات شرایط خوبی برای تیمش مهیا کرده است.

آنها حالا یکی از 8 تیم برتر اروپا هستند و در فینال جام حذفی حضور دارند، البته به نظر می‌رسد شالکه هیچ بختی برای حضور در لیگ قهرمانان سال آینده نداشته باشد. آنها در بازی‌های آینده بوندسلیگا تلاش خواهند کرد که خود را برای موفقیت بیشتر در کمپوزلیگ و جام حذفی آماده کنند.


ویدیو مرتبط :
بازی علی كریمی بعدازمصدمیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی كریمی درگیری لفظی با پروین را تكذیب نكرد



 

 

علی كریمی درگیری لفظی با پروین را تكذیب نكرد

 

علی كریمی گفت: با این برد شرایط ما بهتر شد و باید بازی به بازی بهتر شویم.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من بازی در نیمه اول با وجود دوندگی زیادی كه تیم فجر داشت اما موقعیت گلی برای آن‌ها نداشت. در نیمه دوم بعد از گلی كه ما زدیم، فجر فشار آورد اما ما بازی را كنترل كردیم.

او از میزبانی تیم فجر هم تشكر كرد و گفت: شرایط میزبانی بسیار خوب بود.

كریمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا كه آیا در سفر به شیراز با پروین درگیری لفظی داشته یا اختلاف پیدا كرده است؟ گفت: پروین عضو هیات مدیره است. احترام او برای من واجب است و من به عنوان بازیكن وظیفه دارم در خدمت تیم باشم.

وی در پایان از نور ورزشگاه ابراز نارضایتی كرد.

شنیده‌ها حاكی است صبح امروز درگیری لفظی بین كریمی و پروین به وجود آمده است.