ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی پاسخ حمودی را داد


سرمربی باشگاه پرسپولیس پاسخ علی حمودی را که گفته بود از وی شکایت می‌کند، داد.

خبرگزاری فارس: علی دایی درباره اظهارات حمودی مبنی بر شکایت از وی گفت: حمودی برای آزمایش به تهران آمده؟ چه آزمایشی؟ مگر او هم معافیت پزشکی دارد؟

وی افزود: اینکه من در مجلس چه گفته‌ام باید مستند ثابت شود و اصلا ثابت کنند درباره کارت‌های پایان خدمت حرفی مطرح شده است. کسی که او را راهنمایی کرده، معلم خوبی نبوده و به حمودی توصیه می‌کنم در مورد موضوعی که از آن هیچ اطلاعی ندارد بر اساس شنیده‌ها اظهار نظر نکند، اما در مجموع باید بگویم خبر نداشتم حمودی هم معافیت پزشکی دارد. اسم افراد دیگری را شنیده بودم ولی حمودی را نه.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: معتقدم هر فوتبالیستی با تقلب اسباب معافیت خود را فراهم کرده باید به شدیدترین نحو تنبیه شود چون فوتبالیستی که خدمتش در تیم‌های نظامی است مشکلی برای خدمت ندارد و قرار نیست نگهبانی بدهد که به دنبال معافیت مورددار رفته‌اند. به نظرم پول‌هایی که در این دوران گرفته‌اند هم ایراد قانونی داشته باشد.

دایی خاطرنشان کرد: منتظر اعلام رای پرونده کارت پایان خدمت‌ها هستم و امیدوارم همه این اخبار کذب باشد چون برای فوتبال ما موضوع خوشایندی نیست.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90 - تماس تلفنی با علی دایی و پاسخ دایی به کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات علی دایی



علی دایی ,  باشگاه استقلال

پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات علی دایی

محمد نوری‌فر می‌گوید صلاح نیست استقلال و پرسپولیس در این شرایط درگیر شوند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه لیدرهای استقلال خط گرفته بودند تا علیه او شعار بدهند گفت: « باشگاه استقلال از طریق معاون حقوقی خود پاسخ ایشان را داده‌اند و علاقه نداریم که این دعوا بین دو باشگاه شکل بگیرد . آقای فتح الله زاده هم امروز اعلام کردند که با تماشاگران خاطی برخورد می‌کنند بنابراین از باشگاه پرسپولیس هم انتظار می‌رود که به این اتهامات پایان بدهند.»

محمد نوری فر همچنین تاکید کرد: «سرمربی استقلال بارها در طول مسابقه دیروز از جای خود بلند شد و با واکنش قاطع و محکم از آن تعداد تماشاگران خواست که به شعارهای خود پایان بدهند و این در حالیست که در طول این فصل بارها در مسابقات پرسپولیس چنین شعارهایی علیه سرمربی استقلال عنوان شد و متاسفانه با برخوردی همراه نبود. حالا اگر آقای دایی با بدبینی به ماجرا نگاه می کنند، تقصیر باشگاه استقلال نیست.

 

احترام سرمربی پرسپولیس و سایر مسئولان این باشگاه برای ما واجب است به شرط آنکه این احترام متقابل باشد. صلاح نیست در این شرایط که بعضی‌ها در تلاش هستند دو تیم را به حاشیه ببرند ما خود به این جنجال‌ها دامن بزنیم. استقلال و پرسپولیس و به خصوص مدیران عامل دو باشگاه و سرمربی‌های محترم باید در شرایط فعلی برای مقابله با این حاشیه‌سازی‌ها متحد باشند.»/ایسنا