ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی علت اصلی عدم حضورش در تیم ستاره ها را فاش کرد



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

شهریار فوتبال ایران گفت: «یک نفر با من تماس نگرفت حتی ساعت بازی را بگوید و بعد بپرسد می آیی یا نه؟»

با گذشت چند روز از برگزاری بازی بزرگ ستاره ها که تمام اخبار و رویدادهای فوتبال ما را تحت پوشش قرار داده، بحث اصلی جدا از درگیری خداداد و فرهاد، غیبت علی دایی در این بازی است.

مخالفان دایی می گویند شهریار تنها به این دلیل در بازی ستاره ها شرکت نکرد که علی کریمی به این بازی دعوت شده بود و علی پروین هم احمدرضا عابدزاده را به عنوان کاپیتان معرفی کرده بود.

اما موافقان دایی معتقدند علی دو دلیل موجه برای غیبت خود داشت... یکی این که دچار کشیدگی عضله بود و دیگری این که همزمان با بازی باید در اردوی تیم باشگاهی اش (صبا) در اردبیل شرکت می کرد اما دایی دیروز در یک محفل خصوصی حرف هایی زد که نه به ادعای مخالفانش شباهت داشت و نه به توجیه موافقانش!

دایی گفت: «هیچ کس به صورت رسمی برای این بازی از من دعوت نکرد. این که یک نفر در رسانه ها بگوید چه خوب می شود دایی هم بیاید که نمی شود دعوت؟ یک نفر با من تماس نگرفت حتی ساعت بازی را بگوید و بعد بپرسد می آیی یا نه؟ فقط محمدرضا مهدوی، بازیکن تیم ستاره ها که با باشگاه هنرمندان در ارتباط است و برای این تیم بازی می کند، با من تلفنی صحبت کرد. معلوم است من بدون دعوت جایی نمی روم.»

جالب است بدانید شایعه شده پروین از لج دایی که دعوت او را رد کرد، محمد مایلی کهن را هم به این بازی فرا خواند.

اخبار ورزشی - راد نیوز


ویدیو مرتبط :
علت عدم حمایت علی از فاطمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی ستاره استرالیایی ها می شود؟



 علی دایی,علی دایی خارجی,علی دایی استرالیایی,عکس علی دایی استرالیایی,علی دایی گلف باز

 

علی دایی ستاره استرالیایی ها می شود؟

دیگر ورزشها - گلف باز استرالیایی به نام علی دایی هیچ گاه گمان نمی کرد که خبر بازی او و هم تیمی اش برای تصاحب جایزه green jacket توجه ایرانی ها را به خود جلب کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی نام بازیکن 24 ساله استرالیایی است که همراه با ادم اسکات عزم خود را برای به خانه بردن این جایزه گلف جزم کرده اند. در شرایطی که قرعه اقبال به نام این جفت استرالیایی گلف سند بخورد این نخستین بار خواهد بود که green jacket به یک تیم از استرالیا می رسد. دایی و اسکات امیدوارند که این بار بتوانند این جایزه را به استرالیا ببرند و البته با اعتقاد به پتانسیل کافی در بازیگران استرالیایی برای این کار تنها بحث زمان را در به اسم خود سند زدن این جایزه مطرح می دانند. در حقیقت در سال گذشته میلادی هم اسکات و دایی تقریبا این جایزه را به خود اختصاص داده بودند اما در دقیقه نود نتیجه را به رقبایی از کره جنوبی واگذار کردند. علی دایی 24 ساله، سال گذشته برای نخستین بار در U.S. Masters شرکت کرد. او در the U.S. Open  هم تلاش های خود را دو برابر کرد. وی تا کنون در چهار مسابقه شرکت کرده است. با اینهمه برخی ادعا می کنند که قهرمانی با علی دایی فاصله بسیاری دارد./خبرآنلاین