ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی: دعا می‌كنم تمام مریض‌ها شفا ...



 

علی دایی: دعا می‌كنم تمام مریض‌ها شفا پیدا كنند!

 

علی دایی: دعا می‌كنم تمام مریض‌ها شفا پیدا كنند!مایلی كهن : خدا متكبران را شفا دهد .مایلی كهن در پاسخ به علی دایی كه به كنایه گفته است دعا می كند همه مریضان شفا پیدا كنند، می گوید: «من هم همین دعا را می كنم. دعا می كنم آدم هایی كه از محبت مردم سوءاستفاده می كند و دچار كبر و خود بزرگ بینی می شوند شفا پیدا كنند.»

علی دایی با طفره رفتن از پاسخ به آخرین اظهارات محمد مایلی‌كهن گفت: ماه رمضان نزدیك است و من دعا می‌كنم كه تمام مریض‌ها و بیماران‌مان شفا پیدا كنند.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتهاماتی كه از سوی مایلی‌كهن به او وارد شده است، اظهار كرد: من دیگر راجع به این مسئله صحبت نمی‌كنم و فقط می‌خواهم به تیمم فكر كنم پرسپولیس در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و من دوست دارم كار خودم را انجام دهم تا بتوانم در درون زمین حرف‌هایم را بزنم.


علی دایی در پاسخ به این سوال خبرنگاری كه آیا درگیری‌اش با فدراسیون و مایلی‌كهن، او را خسته كرده است، گفت: خیر، من كار خودم را انجام می‌دهم و با كسی هم درگیر نیستم.


مایلی كهن‏ كه از حكم كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال كه او را 5 میلیون تومان جریمه كرده ‏ شوكه شده با این حال می گوید ترجیح می دهد در فرصتی بهتر درباره این حكم حرف بزند.


كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ‏ دیروز محمد مایلی كهن و علی دایی را به دلیل آنچه نادیده گرفتن مفاد آیین‌نامه انضباطی و بخشنامه فدراسیون فوتبال مبنی بر انجام هرگونه مصاحبه شامل بر تحقیر، توهین تحریک آمیز و جنجالی خوانده شد به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد.


سرمربی سایپا معتقد است حرف‌هایی كه او در جدل با علی دایی زده است دفاع از حق فدراسیون فوتبال و حق مردم بوده است. مایلی كهن در پاسخ به علی دایی كه به كنایه گفته است دعا می كند همه مریضان شفا پیدا كنند، می گوید: «من هم همین دعا را می كنم. دعا می كنم آدم هایی كه از محبت مردم سوءاستفاده می كند و دچار كبر و خود بزرگ بینی می شوند شفا پیدا كنند.».../عصر ایران


ویدیو مرتبط :
مریض آمده اما شفا نمی خواهد (روضه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذکر و دعا جهت شفا یافتن مریض



 


ذکر و  دعا جهت  شفا یافتن مریض

 

این دعا را دائم بخواند :

 

بسم الله الرحمن الرحیم یا منزل الشفا و یذهب الداء صل علی محمد و اله و انزل علی وجهی الشفاء »»


 

دعای دیگر به جهت شفا یافتن از بیماری

 

«« مریض مکرر بگوید : بسم الله الرحمن الرحیم یا هو یا من هو یا من لیس الا هو صل علی محمد و آل محمد