ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی در خانه فوتبالیست کشته شده +تصاویر



علی دایی در خانه فوتبالیست کشته شده +تصاویر

علی دایی و حبیب کاشانی با حضور در خانه مرحوم دربندی با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

علی دایی,علی دایی در خانه فوتبالیست کشته شده

 

 

علی دایی,علی دایی در خانه فوتبالیست کشته شده

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 نامه نیور

 

 


ویدیو مرتبط :
تذکر جالب توجه علی دایی به یک فوتبالیست در پی بوسیدن دست دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: دایی در خانه فوتبالیست مقتول


حبیب کاشانی و علی دایی با حضور در خانواده مرحوم دربندی با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

ایسنا: حبیب کاشانی و علی دایی با حضور در خانواده مرحوم دربندی با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

حبیب کاشانی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس و علی دایی سرمربی پرسپولیس ضمن تسلیت به خانواده امید دربندی، فوتبالیستی که چندی پیش توسط چند جنایتکار به قتل رسید، ابراز امیدواری که عوامل این ماجرا هرچه زودتر شناسایی شوند.

دایی و کاشانی هدایایی نیز به خانواده در بندی دادند. دایی همچنین گفت که هر کاری برای پیگیری این پرونده از دستش بربیاید انجام می‌دهد.

پیش از این پدر امید دربندی، بازیکن سابق تیم ملی نونهاالان از علی دایی و سایر بزرگان فوتبال خواسته بود که پیگیر پرونده قتل پسرش شوند.

عموی امید دربندی پس از دیدار دایی و کاشانی با این خانواده، به ایسنا گفت: از‌ آقایان دایی، کاشانی و شهردار منطقه دو که امروز به دیدار ما آمدند متشکریم. آنها ضمن روحیه دادن به ما، باعث شدند تا ما احساس کنیم که تنها نیستیم. تنها خواسته خانواده دربندی هم از علی دایی و کاشانی این بود که کمک کنند تا قاتلان امید دربندی دستگیر شوند و خون این جوان پایمال نشود.

امید دربندی فوتبالیست جوانی بود که توسط چند بزهکار ربوده شد و به قتل رسید. عکس های زیر در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.