ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی جادوگر را از تمرین پرسپولیس بیرون کرد / نیازی به رمال ندارم



جادوگردرمحل تمرین پرسپولیس, برخورد علی دایی باجادوگر

علی دایی جادوگر را از تمرین پرسپولیس بیرون کرد / نیازی به رمال ندارم

سرمربی سرخپوشان فرد رمال را از محل تمرین پرسپولیس بیرون کرد.

به گزارش  خبرآنلاین؛علی دایی پس از تمرین امروز در حالی که می خواست درفشی فر را ترک کند با فردی که خودش را جادوگر معرفی کرد روبرو شد.این فرد ادعا کرد که نیرویی فرا زمینی دارد و از طرف خدا آمده تا به پرسپولیس کمک کند.پس از این اظهار نظرها بود که دایی از کوره در رفت با بیرون کردن جادوگر از تمرین سرخپوشان خطاب به او گفت:«یک بار دیگر در اینجا ببینمت،تو را به ماموران نیروی انتظامی معرفی خواهم کرد.تیم من نیازی به رمال ندارد.»/خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
اولیویرا : نیازی به نتیجه بازی پرسپولیس ندارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر دایی علی کریمی در اردوی پرسپولیس فاش کرد؛ برانکو مرا از اردو بیرون نکرد / من خبربیار جادوگر نیستم



اخبار,اخبار ورزشی,پسر دایی علی کریمی

پسردایی علی کریمی گفت: «شخصیت علی کریمی به گونه ای نیست که بخواهد سر از اخبار رختکن پرسپولیس دربیاورد.

پیرو حضور یکی از دوستان مشترک بازیکنان تیم پرسپولیس در اردوهای این تیم مشخص شد فرد مورد توجه رسانه ها رابطه خویشاوندی با علی کریمی دارد.

این فرد که از زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس کنار این تیم حضور پیدا کرده در روزهای گذشته به یکی از سوژه های خبری مربوط به باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.

اخراج او از اردوی پرسپولیس در مشهد برای بازی با سیاه جامگان خبری بود که در روزهای پایانی هفته گذشته به سوژه داغ اردوی سرخپوشان تبدیل شد. اینکه برانکو پسر دایی علی کریمی را از رستوران بیرون انداخته است.

شهروز پاشاکی درباره نحوه وروش به تیم پرسپولیس اظهار داشت: «من از زمان مربیگری یحیی گل محمدی از طریق یکی از مشاوران سردار رویانیان به پرسپولیس نزدیک شدم و کم کم رابطه ام با اعضای تیم آنقدر جدی شد که در بیشتر بازی ها پس از پایان مسابقه به رختکن می رفتم و کنار بچه های تیم حضور پیدا می کردم.»

وی درباره نوع رابطه اش با علی کریمی توضیح داد: «علی کریمی با من رابطه خویشاوندی دارد اما فارغ از او رابطه من و او به خاطر یک سری مشکلات خانوادگی فقط در حد سلام و علیک است.

 

آن زمان هم که علی در پرسپولیس بازی می کرد اصلا از حضور من کنار تیم خبر نداشت. تا اینکه روزی مرا در رختکن دید و سوال کرد اینجا چه کار می کنی؟»

پسر دایی کریمی در این باره که گفته شده او در دوران سرمربیگری علی دایی از رختکن پرسپولیس برای پسرعمه اش خبر می برده، گفت: «نه من آدمی هستم که خبربیار و خبرببر باشم و نه چنین کاری در شخصیتم است.

 

از طرفی علی کریمی هم چنین شخصیتی ندارد که بخواهد اخبار رختکن پرسپولیس را رصد کند. ضمن اینکه اگر هم بخواهد آن قدر افراد هستند که این کار را برایش کنند. اما علی اهل این مسائل نیست. ضمن اینکه ما اصلا با هم حرف نمی زنیم.»

پاشاکی در پاسخ به این سوال که آیا در سفر به مشهد برای بازی سیاه جامگان از اردوی تیم اخراج شده، توضیح داد: «اولا این را بگویم که برای اطلاع از صحت گفتارم هر کسی می تواند از محمود خوردبین درباره حرف هایم سوال کند.

 

ثانیا من فقط در سفرهای مشهد با پرسپولیس به شهرستان می روم آن هم با هزینه شخصی، از صفر تا صد. فقط ممکن است برای اینکه در هواپیمای تیم باشم ساعت پروازم را با تیم یکی کنم.»

وی ادامه داد: «در مشهد هم هیچ کس مرا از اردوی تیم بیرون نکرد. من 5شنبه قبل از بازی با صبا در اردوی پرسپولیس بودم و دوشنبه با آنها به مشهد رفتم.

 

پس از بازی هم در رستوران مبین درباری مهمان دوست محمود خوردبین بودیم و من رو به روی برانکو نشستم و شام خوردم. پس از آن هم در فرودگاه با هم عکس سلفی گرفتیم. چطور می گویند که مرا از هتل بیرون کردند؟»

پاشاکی خاطرنشان کرد: «رابطه صمیمانه من با پرسپولیسی ها تا آنجاست که در ابتدای همین فصل به خیلی از بازیکنان تیم مشورت دادم که مبادا به خاطر شرایط مالی پرسپولیس را ترک کنند. گفتم که طاهری فردی سالم است و به حرفش اعتماد کنید. حتی این حرف را به مرحوم هادی نوروزی هم زدم.»

اخبار ورزشی - کاپ