ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی جباری: پرسپولیسی‌ها چهار دربی را ببرند بعد ۴ را نماد خود کنند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه در رقم خوردن نتیجه دربی همه مسئولان استقلال مقصر هستند گفت: اگر هم به دلیل کهنه شدن نماد ۶ خسته شده‌اند باید ۴ دربی را ببرند تا ۴ را نماد کنند.

علی جباری پیرامون دربی ۸۲  به مهر  گفت: متاسفانه اتفاقی که نباید می‌افتاد افتاد، الان همه استقلالی‌ها از این نتیجه دلخور هستند. متاسفانه برای این شکست فاکتورهای زیادی وجود داره که از بالا تا پایین مجموعه، از مدیر تا مربی و بازیکن همه مقصرند.

وی در ادامه افزود: ما روز پنج شنبه به اردوی استقلال رفتیم، من در چهره تک تک بازیکنان روحیه جنگجویی کافی را ندیدم وقتی به میدان هم رفتند همینگونه بودند که از دقیقه یک گفتم با این روحیه خدا به ما رحم کند. آنها دوتا پاس نمی توانستند به هم بدهند.

کاپیتان اسبق استقلال در ادامه افزود: روی گل اول هم رحمتی دفع خوبی نداشت هم دو تا مدافع باید بروند بالای سر گلر تا توپ برگشتی را بزنند اما این اتفاق نیافتاد. روی گل دوم هم مدافعان نبودند، البته در آنطرف دو بار برهانی تا ثبت گل رفت و بد شانس بود.

وی در ادامه افزود: خسرو حیدری را بیرون کشیدند اما بعد پروپئیچی که یک سانتر کننده توپ لازم دارد به میدان فرستادند که این هم بسیار عجیب بود.

جباری در پایان تاکید کرد: با این وجود این یک باخت بود، من می بینم که برخی پرسپولیسی ها با همین یک برد  می خواهند ۴ را برای خودشان بردارند در حالی که برای داشتن چهار باید چهار برد رسمی پشت سر هم داشته باشند که این کار را نمی توانند انجام دهند. این عدد حالا حالاها متعلق به استقلال خواهد ماند مگر اینکه چون نتوانسته اند طی چهل سال اخیر هیچ افتخاری کسب کنند  و از شش خسته شده باشند و به چهار گل زدن افتخار کنند. استقلال در این مدت دو ستاره روی سینه برای قهرمانی در آسیا چسبانده که با اینها قابل مقایسه نیست.

 

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
10 نماد جدید پرسپولیسی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری پرسپولیسی‌ها در اردوی پیش دربی



 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:

چهارشنبه شب در اردوی تیم پرسپولیس اتفاقی رخ داد که تا حدودی اثرات مخربی بر روحیه بازیکنان این تیم داشته است و یا لااقل این اتفاق حالا یکی از بهانه های شکست در دربی 71 استبه گزارش انتخاب به نقل از گل، ماجرا از این قرار بود که در هنگام صرف شام علیرضا حقیقی و سامان آقا زمانی بر سر یک موضوع بچگانه درگیری لفظی پیدا می کنند. شنیده می شود که این درگیری بر سر یک سالاد فصل و شوخی تندی بود که حقیقی با آقا زمانی انجام داد و البته کار به درگیری لفظی شدید کشیده شد. گویا در وسط دعوا علی کریمی هم وارد می شود و حتی قصد داشته شخصا با حقیقی برخورد کند!

بعد از این درگیری در چهارشنبه شب گذشته دروازه بان جوان پرسپولیس از ترکیب اصلی خارج شد و به جای میثاق معمارزاده درون دروازه قرار گرفت. حقیقی اگر چه به دلیل مشکل انضباطی نیمکت نشین شد اما گفته می شود که کریمی در ماجرای نیمکت نشینی او تأثیر بسزایی داشته است!

قرار بود که حقیقی گلر تیم پرسپولیس در این مسابقه باشد و انتخاب اول استیلی او بود!.../انتخاب