ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی آبادی: سخت ترین دوران مدیریتی ام را در ورزش گذراندم ؛ دیگر به ورزش باز نمی گردم



محمد علی آبادی , جام جهانی , فوتبال ایران

 

ورود محمد علی آبادی به صحنه ورزش با رویدادهای تلخ و شیرینی همراه بود. حذف پر حاشیه تیم ملی از مقدماتی جام جهانی آلمان و برکناری دادکان که تعلیق 18 ماهه فوتبال ایران را به دنبال داشت و نتایج ضعیف ورزشکاران ایران در المپیک چین از شاخص ترین آنها بود. البته از فعالیت های عمرانی و توسعه اماکن و زیر بناها و افزایش سرانه ورزشی هر ایرانی هم باید به عنوان دست آوردهای مهم او یاد کرد. فرصتی دست داد برای گفتگوی نوروزی 91 با علی آبادی دقایقی قبل از ضبط برنامه هم کلام شویم سوال کردم برای ریاست دور آینده کمیته ملی المپیک نامزد خواهید شد لبخند تلخی زد و گفت: 37 سال سابقه مدیریتی دارم و سخت ترین دوران آن را در ورزش گذراندم! دیگر تمایلی برای ماندن در ورزش ندارم حتی پیشنهاد نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال را هم قبول نکردم و می خواهم بعد از این همه سال بیشتر با خانواده باشم من مهندس عمران و معماری هستم و زمینه برای کار و فعالیتم زیاد است. علی آبادی از تلاش های زیادش برای آوردن بودجه چند برابری به ورزش ایران و راه اندازی طرح آمایش سرزمینی و چند مورد دیگر می گوید و معتقده موفقیت ورزش ایران و مقام چهارمی در بازی های آسیایی گوانگ جو حاصل این برنامه ها بود. علی آبادی می گفت: بعد از رفتن من، سازمان ورزش تقریبا فعالیتی نداشت و الان هم دکتر عباسی زمان کمی برای سامان دادن به چارت تشکیلاتی وزارت ورزش و جوانان دارد. از حواشی ورزش یاد کردیم نکته جالبی را یادآور شد. اگر کسی بتواند مشکل جریان لیدرها و نقش عجیب اونها را در فوتبال ایران حل کند کار بزرگی کرده است!


ویدیو مرتبط :
ورزش بارداری - ورزش دوران بارداری - سی دی ورزش دوران بارداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی‌آبادی: علاقمندم در ورزش بمانم


رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید او هم ورزش را دوست دارد و علاقمند است بماند.

خبرگزاری فارس: محمد علی‌آبادی درباره اولین نشست سرپرست وزارت ورزش با رؤسای فدراسیون‌ها گفت: نشستی که برگزار شد ارزشمند بود. رؤسا دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و صالحی نیز با رویکردی فرهنگی و دیدی باز و همچنین با یک تدبیر فرهنگی صحبت‌هایش را مطرح کرد. در باب آشنایی کار شیرین و پسندیده‌ای بود.

وی ادامه داد: صالحی با جمع کردن مجموعه ورزش ارتباطات انسانی را در این جامعه گسترش داد و در صحبت‌هایش گفته است که صاف و صادقانه آنچه را که از نظر مالی و اعتباری مطرح است، با جامعه ورزش به صورت شفاف در میان می‌گذارد. من هم درخواستم از همه جامعه ورزش این است که به صالحی که منتخب دولت است کمک کنیم تا با بالاترین رای را در مجلس کسب کند. انتخاب صالحی انتخاب وزیر،‌ معاون یا یک رئیس فدراسیون نیست بلکه این موضوع مربوط به کل جامعه ورزش و جوانان است.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم‌تان را برای ثبت‌نام در ریاست انتخابات کمیته ملی المپیک گرفته‌اید، تصریح کرد: من 8 سال در ورزش بودم و 2 سال هم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار کردم. علاقمند هستم در ورزش بمانم. چرا که آن را دوست دارم اما موضوع کمیته به دولت و حکومت برمی‌گردد. اگر بپسندند و بپذیرند کمک می‌کنم. ما نباید در این سطحی که ورزش  وجود دارد قناعت کنیم.

علی‌آبادی در پایان درباره اینکه هاشمی‌طبا تمایل دارد به کمیته بیاید، تصریح کرد: هاشمی‌طبا کار کرده و فرد باتجربه‌ای است. امیدوارم موفق باشد.