ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی‌عسگر: پرسپولیس قهرمان می‌شود


هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان تاکید کرد که این تیم قطعاً در لیگ برتر خواهد ماند.

خبرگزاری تسنیم: حمید علی‌عسگر ابتدا در مورد وضعیت سیاه‌جامگان گفت:‌ ما در باز‌ی‌های اخیر بدشانس بودیم و از طرفی اشتباهات داوری به تیم آسیب زده است. از طرفی یکسری مشکلات هم در باشگاه وجود دارد و بازیکنان پول نگرفته‌اند. متأسفانه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده و پرداختی‌ها صفر بوده است. این وضعیت آزاردهنده است و باشگاه باید هر چه زودتر فکری برای حل این مشکلات کند.

وی در ادامه در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و واقعاً فوتبال بازی می‌کنیم، اما گفتم که بدشانس بودیم و از داوری‌ها ضربه خوردیم. جایگاه سیاه‌جامگان با این فوتبال، اینجای جدول نیست و مطمئن باشید ما در لیگ برتر می‌مانیم. کاظمی نمی‌گذارد که این تیم سقوط کند.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان، شانس تیم پرسپولیس را برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر زیاد دانست و اظهار داشت: به‌نظر من پرسپولیس قهرمان می‌شود. پرسپولیس با برد در دربی در وضعیتی ایده‌آل قرار گرفت و شانس اول قهرمانی است. استقلال خوزستان هم تیم خوبی است، ولی به‌نظرم پرسپولیس قهرمان می‌شود.


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سرنوشت سازترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس-کلیپ زیبای مردان سرخ-پرسپولیس قهرمان میشه-لحظه تاریخی قهرمانی پرسپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی‌عسگر از پرسپولیس کنار گذاشته شد/ تبعید به تیم دوم پرسپولیس!





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به دلیل مذاکره با باشگاه‌های دیگر و با درخواست ژوزه

علی‌عسگر از پرسپولیس کنار گذاشته شد/ تبعید به تیم دوم پرسپولیس!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، حمید علی عسگر را از تیم کنار گذاشت و در اختیار باشگاه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی پیشنهاد سه باشگاه لیگ برتری به حمید علی عسگر بازیکن جوان پرسپولیس و اقدام این بازیکن مبنی بر مذاکره با برخی از این باشگاه ها و عدم توجه او به این پیشنهادات و همچنین برخی اتفاقات دیگر در تمرینات پرسپولیس، مانوئل ژوزه ناراحت و این بازیکن را از تیم کنار گذاشت.

سرمربی پرسپولیس این موضوع را صبح امروز به سرپرست تیم و باشگاه اعلام کرد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام حمایت قاطع از سرمربی تیم، گفت: آقای مانوئل حمید علی عسگر را در اختیار باشگاه قرار داده و این بازیکن تا پایان مدت قراردادش به هیچ تیمی منتقل نخواهد شد و فعلا باید در تمرینات تیم دوم پرسپولیس شرکت کند. ما به شدت با چنین مسایلی برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم برخی اتفاقات روحیه و انسجام تیمی پرسپولیس را تضعیف کند. در چنین مواقعی حمایت مدیریت باشگاه از تصمیمات سرمربی کاملا ضروری و لازم است.