ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیپور: به خاطر هادی قهرمان می‌شویم


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دوست دارد با کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی روح هادی نوروزی را شاد کند.

خبرگزاری ایسنا: علی علیپور درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهارکرد: بعد از بازی خوبی که مقابل استقلال انجام دادیم در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و با انگیزه تمرین می‌کنیم تا بتوانیم یک بازی خوب مقابل ذوب آهن انجام دهیم و به پیروزی برسیم. در داربی هم تیم ما مستحق کسب پیروزی بود و می‌توانند پیروز میدان باشد اما متاسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

وی افزود: ای کاش مکانی در بازی با ذوب آهن محروم نبود و در کنار ما بود. حضور او تاثیر زیادی روی عملکرد تیم ما دارد. البته مطمئنا برانکو تدابیر لازم را در نظر دارد تا بتوانیم یک بازی خوب و منطقی ارائه کنیم و به پیروزی برسیم. اگر صلاح دید که من بازی کنم با تمام وجودم برای پیروزی پرسپولیس تلاش می‌کنم اگر هم که بازی نکردم، روی نیمکت برای موفقیت تیم دعا می‌کنم.

او ادامه داد: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ است و در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است، درست است که آن‌ها گل‌های زیادی را به ثمر رسانده‌اند اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. می‌دانیم اگر در این دیدار به پیروزی برسیم، راه برای رسیدن به فینال راحت‌تر خواهد شد، من دوست داشتم هادی نوروزی هم کنار ما بود و جام قهرمانی را او بالای سر می‌برد اما الان که کنار ما نیست تلاش می‌کنیم با کسب عنوان قهرمانی، روح او را شاد کنیم.

علیپور تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم و برای تیمم مثمر ثمر باشیم. به تیم ما هم فکر می‌کنم و دوست دارم با بازی‌های خوب بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنیم تا به تیم ملی دعوت شوم.


ویدیو مرتبط :
در قیامت به خاطر چه مسائلی بازخواست می شویم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیدری: در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم/ اگر کسی مانده به خاطر پول نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قراردادمان در استقلال نجومی نیست

حیدری: در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم/ اگر کسی مانده به خاطر پول نیست

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند بسیار سخت است اما در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو حیدری پس از حضور در هیئت فوتبال استان تهران گفت: پیش از این قرارداد بسته بودیم و امروز برای پر کردن مشخصات فردی به هیئت فوتبال آمدیم.

وی در مورد اینکه با وجود داشتن پیشنهادهای پرشمار به استقلال پیوست، عنوان کرد: چند پیشنهاد به جز استقلال داشتم. یک تیم قطری و یک تیم ایرانی من را می‌خواستند که پس از برگزاری چند جلسه با علی فتح‌الله‌زاده قرار شد برای یک سال دیگر نیز در استقلال حضور پیدا کنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد پول‌های زیادی که به بازیکنان داده می‌شود، عنوان کرد: مطمئن باشید در باشگاه استقلال اگر کسی بماند به خاطر پول نیست، همه می‌دانند این تیم مشکلات مالی زیادی دارد و خواهد داشت. نمی‌گویم پول نگرفته‌ایم اما مبالغ قراردادمان نجومی نیست.

حیدری در صحبت با هواداران اظهار داشت: در استقلال ماندیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم هرچند بسیار سخت است اما می‌گویم در استقلال ماندیم تا قهرمان آسیا شویم./فارس