ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیمحمدی: استقلال 10 نفره دفاع می‌کرد


بازیکن تیم فوتبال صبا گفت: وقتی استقلال ۱۰ نفره شد به لاک دفاعی رفت و ما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس: جلال‌الدین علی‌محمدی در خصوص شکست یک بر صفر صبا مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم اگر استقلال 10 نفره نمی‌شد بازی بهتر پیش می‌رفت زیرا آنها پس از اینکه یک بازیکن‌شان اخراج شد به لاک دفاعی رفتند و ما هم نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی در مورد اعتراض علی دایی نسبت به مهاجمان صبا مبنی براینکه نتوانستند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند، گفت: درست است فکر می‌کنم در خط حمله آن طور که باید و شاید کار نکردیم. استقلال 10 نفره دفاع می‌کرد و فکر می‌کنم روز گذشته روز خوب ما نبود.

بازیکن صبا در مورد ادامه شرایط این تیم افزود: صد درصد اینگونه نخواهد بود و حتماً جبران می‌کنیم. من هم یک فرصت را از دست دادم و نتوانستم از آن استفاده کنم که ان‌شاءالله در بازی‌های آینده آن را جبران می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
خلاصه فیلم 10 دقیقه 10 نفره 3 تا گل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی 10 نفره استقلال در قم / خداحافظی سپاهان با بحران



 

 

تساوی 10 نفره استقلال در قم / خداحافظی سپاهان با بحران

 

 

در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، چند دیدار برگزار شد كه در مهمترین دیدارها تیم فوتبال صبای قم برابر استقلال  نفره به تساوی یك بر یك رسید و سپاهان در مقابل استیل آذین جشنواره گل به راه انداخت.

 

این دیدار از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر آغاز شد.

آرش برهانی در دقیقه 7 برای استقلال گلزنی كرد و یك دقیقه بعد صبا صاحب یك ضربه پنالتی شد كه داود حقی این ضربه را از دست داد و محمد محمدی دروازه‌بان استقلال توپ را مهار كرد.

در دقیقه 62 امیر حسین صادقی به اشتباه با ضربه سر دروازه استقلال را باز كرد. با این گل مسابقه دو تیم به تساوی یك بر یك رسیدند.

استقلالی‌ها به این گل اعتراض داشتند و معتقد بودند بازیكنان صبا در این صحنه به جای اینكه توپ را به بیرون بزنند بر روی دروازه سانتر كرده‌اند اما مدافع خودی توپ را گل كرده بود.

یدالله جهانبازی داور مسابقه در دقیقه 8 حنیف عمران زاده از استقلال را به دلیل اینكه با دست توپ مانع ورود توپ به دروازه شد از میدان اخراج كرد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استیل‌آذین در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد.

هر چند در نیمه اول دو تیم بازی جذابی به نمایش نگذاشتند و نتوانستند موقعیت خطرناكی را روی دروازه‌ها خلق كنند، اما در نیمه دوم سپاهانی‌ها بازی هجومی آغاز كردند و با 5 گل از سد حریف خود گذشتند.

محرم نویدكیا در دقیقه 49، رضا عنایتی در دقیقه 51، جواد كاظمیان در دقیقه 63، احمد جمشیدیان در دقیقه 70 و میلوراد یانوش در دقیقه 85 گل‌های تیم اصفهانی را به ثمر رساندند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی چهارمین پیروزی خود در این فصل را جشن بگیرند.

قضاوت این دیدار بر عهده هدایت ممبینی بود. وی به امیر شاپورزاده از استیل‌آذین و خسرو حیدری از سپاهان كارت زرد نشان داد.

گفتنی است كه آخرین دیدار این هفته از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و ملوان برگزار می شود.

دیگر نتایج به صورت زیر است:

تراكتورسازی تبریز 3 - نفت تهران یك

جاسم كرار (23)

علی علیزاده (44)

رسول خطیبی (72).../

عصر ایران ورزشی